Forbs proglasio BMW za najugledniju kompaniju na svetu

Američki poslovni magazin Forbs je kompaniju BMW proglasio za najugledniju kompaniju na svetu u 2013. godini. 
BMW je ovo prestižno zvanje osvojio sa skorom od 78,39 od mogućih 100 bodova.
“BMW je nastavio da zaslužuje poverenje i poštovanje klijenata širom sveta, i da se konstantno fokusira na pružanje usluga najvišeg kvaliteta u svim oblastima”, rekao je Kasper Ulf Nilsen, direktor instituta Reputation, koji je bio partner u dodeli nagrade.
Već drugu godinu zaredom BMW se nalazi među prvih 10 kompanija u svih sedam bodovanih kategorija.

Download BMW in Ovi Store now.

Eklston očekuje povratak BMW-a

 
Alfa i omega Formule 1, Britanac Berni Eklston, izjavio je da očekuje da BMW krene stopama Honde i vrati se u Formulu 1.
Da podsetimo, Honda je prošle sedmice saopštila da će se 2015. godine vratiti u najbrži cirkus na svetu kao dobavljač motora za Meklaren, nakon što se 2008. povukla iz sporta. 
BMW se iz Formule 1 povukao godinu dana nakon Honde, 2009, ali Eklston smatra da je došlo pravo vreme da se razmišlja o povratku, jer takav potez "sada ima smisla". 
- Bio bih iznenađen ukoliko se BMW ne vrati u Formulu 1 - izjavio je Eklston.  - Mislim da je sada pravo vreme za takav potez. 
Britanac je takođe priznao da uprkos velikoj ličnoj želji, nije uspeo da spreči uvođenje novih 1,6-litarskih turbo agregata od naredne sezone.
- Odluka je doneta, svidelo se to meni ili ne i treba je poštovati. Nema povratka nazad, pa nam ostaje da se nadamo da smo doneli pravi izbor.

Download BMW in Ovi Store now.

BMW rasprodao M3

BMW je objavio da aktuelna generacija modela M3 više nije dostupna na tržištu. Kupci ovog sportskog automobila moraće da sačekaju premijeru njegove nove verzije koja je u pripremi.
Šef M odeljenja, Friedrich Nitschke, rekao je u razgovoru za Car and Driver da je odlazeći M3 "praktično rasprodat" i da ga trenutno nije moguće naručiti.
"Nastavićemo da proizvodimo M3 kupe i kabriolet narednih šest meseci, ali su sva ta vozila unapred prodata", objašnjava Nitschke.
Nakon godinu i po dana od pojavljivanja na tržištu najnovije Serije 3, BMW još uvek nije predstavio novu generaciju modela M3. Iz nemačke kompanije ranije je saopšteno da će sedan varijanta zadržati oznaku M3, dok će budući kupe i kabriolet biti preimenovani u M4.
Što se tiče motora koji će pokretati novi M3, Friedrich Nitschke je izjavio da će oni po konstrukciji biti bliski postojećim BMW pogonskim jedinicama, ali da će biti "optimizovani u skladu sa specifičnim potrebama i zahtevima kupaca M automobila".
Na pitanje o trocilindričnim BMW agregatima i mogućnosti da se i oni nađu u M modelima, Nitschke je odgovorio da smatra da su to atraktivni motori koji su u stanju da razviju 185 do 200 ks po 1 litru radne zapremine.
"Jedan 1.5 litarski trocilindraš u M verziji mogao bi da proizvodi i 300 ks, što ga čini potencijalno interesantnim za nas", objašnjava on.
Nitschke je kazao da je mala verovatnoća da budući M3 dobije pogon na sva 4 točka i da bi u tom slučaju automobil bio teži nego što je to poželjno.
"Iz razgovora sa našim kupcima zaključili smo da su oni zadovoljni sa zadnjim pogonom na M modelima", kaže Nitschke.
"Za one koji bi želeli da imaju sportski BMW sa pogonom na sve točkove, u ponudi su M Performance verzije, kao i X5M, X6M", dodaje on.

Izvo: b92.net

Download BMW in Ovi Store now.

Pravi mali bolid

Profil novog "BMW" serije 1 oslikava pravi trkački automobil. Predstavlja se kao moderan i snažan četvorotočkaš sa veoma prepoznatljivim karakteristikama, koje privlače poglede mnogih vozača. Ono što čini tako posebnom "BMW" model "114d" je način na koji se inovativni materijali kombinuju sa izvanrednim dizajnerskim elementima.
Ekipa Pressonline imala je jedinstvenu priliku da testira novog nemačkog "dizelaša" u verziji 1.6 sa motorom snage od 95 KS. Ovaj lepotan nudi najmoderniji motor i tehnologiju vesanja, ekonomičniju potrošnju goriva, više prostora za razliku od svog prethodnika, inovativne elemente i opremu. I dalje je jedini u svojoj klasi sa pogonom na zadnjim točkovima. Koristi dobre strane svog prethodnika, koji je već prodat u više od milion primeraka!
Prostranost, precizna elegancija i šarmantna funkcionalnost formiraju njegov sportski karakter. Unutrašnjost "jedinice" je maksimalno upakovana i izgleda kao pravi mali bolid. Upravljač i menjač savršeno leže pod rukom i tako obezbeđuju sjajnu preciznost i direktnost u menjanju brzina. Fokusiranost na kvalitet dizajna obuhvata i najsitnije detalje. Instrument tabla je široka i prostrana, a sve komande su na dohvat ruke što vozaču sigurno omogućava lagano upravljanje i užitak u vožnji.
Na našem testu u gradskoj vožnji "jedinica" je potrošila 6,9 litara, dok je na "otvorenom" putu isterala iz rezervoara svega pet litara dizela. Od 0 do 100 km/h sa ovim "spotristom" stigli smo za svega deset sekundi, a maksimalnu brzinu koju smo isterali na cajgeru je 210 km/h.
Tih i brz, šestostepeni manuelni menjač daje nabolji doprinos dinamičnoj vožnji. Opcioni sistem aktivnog upravljanja podešava odnos upravljanja prema brzini kojom se vozilo kreće zarad boljeg komfora, sigurnijeg skretanja i maksimalne agilnosti. Pri manjim brzinama, dva okreta su dovoljna da se dođe do kraja opsega. Na većim brzinama, odnos upravljanja se povećava zarad ravnomernijeg napredovanja. Aktivno upravljanje automatski reaguje ako oseti da ovaj "sportista" može proklizati pri kočenju ili skretanju.
Crveni ukrasni stepovi na sportskom volanu obloženom kožom i crveni brojčanici brzinomera i obrtomera demonstriraju svu dinamičnost koja se najčešće krije u najsitnijim detaljima. Sportska prednja sedišta za vozača i suvozača obezbeđuju savršenu podršku, čak i u najoštrijim krivinama. Celokupan enterijer dizajniran je tako da se vozač usredsredi na najvažnije - istinsko uživanje u vožnji. Krase ga mnogobrojni dizajnerski dodaci poput tipične "BMW-ove" bubrežaste prednje maske hladnjaka, ekskluzivnih aluminijumskih točkova... Zadnji deo sa hromiranim krajem auspuha i specijalnim branikom jasno stavlja do znanja da ovaj četvorotočkaš diše uzbudljivom količinom snage.
Pogon na zadnjim točkovima prenosi dinamičku energiju u svaki manevar i kao takav igra važnu ulogu u distribuciji idealno raspoređene težine. Školjka "jedinice" pri sudaru neće pući. Specijalna ojačanja u prednjem i bocnim delovima kao i u predelu oko putničke kabine efektno štite vozača i putnike. Branici absorbuju sile koje se javljaju pri udarima čineći da šasija ostane neoštećena. Izuzetno čvrsta školjka služi da omogući izuzetno precizno upravljanje i zadivljujuću agilnost.
Bezedan je za "sve pare". Njegovu sigurnost uključuju čak osam vazdušnih jastuka, elektronski sistemi ABS, CBC, DSC, ASC, DTC, DBC, CBS, kao i branici koji se vraćaju u originalni oblik pri udaru od 15 km/h napred i pozadi. Cena testiranog "BMW-a" je 22.990 evra.

Izvor: pressonline.rs

Download BMW in Ovi Store now.

MINI i iz Indije

Otkada je MINI-ja njegovi automobili su se oduvek proizvodili širom sveta. Povratnički primerci od 2001. međutim nisu prelazili granicu Starog kontinenta. Bar do sada jer će od kraja ove godine oni silaziti sa proizvodnih traka u Indiji, istih onih u Chennaiju sa kojih silaze i BMW-ovi automobili.
Razlog prebacivanja dela proizvodnje u Indiju je ekonomske prirode pa će BMW i MINI tako ne samo uštedeti novac na radnoj snazi već i podebljati prisustvo ovog brenda na azijskom i indijskom tržištu. Otkada je početkom prošle godine MINI otvorio prvo zastupništvo u Indiji tamo su prodata 302 automobila.
Dolazak proizvodnje u Indiju i veća prisutnost u tamošnjim medijima bi tu brojku trebalo da višestruko uvećaju. Prvi primerci koji će se u Chennaiju proizvoditi uz BMW-ovu seriju 3 i 5, kao i crossovere X1 i X3 biće dizelski Cooper i Countryman te Countryman pokretan benzinskim motorom.

Download BMW in Ovi Store now.

BMW razmišlja o Seriji 1 sedan

Podstaknut nedavnim dolaskom limuzinske verzije Audija A3, BMW je počeo ozbiljno da razmišlja o tome da isto učini sa svojom Serijom 1. Ako realizuje taj plan, BMW će ući na najveći pojedinačni segment automobila u svetu, koji je samo u Kini "težak" preko 5 miliona automobila godišnje.
Šef prodaje i marketinga u BMW-u, Ian Robertson, ostao je prilično oprezan kada je u pitanju davanje izjava o takvom planu:"BMW se nikad anije stideo da zakorači u novi segment. U ovom trenutku nemamo planova za to, ali da li to želimo? Videćemo..." Razvijanje Serije 1 sedan je jedna od opcija za BMW, dok je druga da to učini sa Minijem:"Ne verujem da će se to uraditi sa Minijem jer bi on na taj način izgubio deo svoje privlačnosti" - dodao je Robertson.
Ako se pojavi Minijeva limuzina, ona neće biti ograničena samo na kinesko tržište.
BMW je u poslednjih par godina uložio velika sredstva za razvoj automobila u nižim segmentima, a poseban fokus je bio na razvijanju platforme za automobile na prednji pogon. Plan je da na toj platformi bude bazirano čak 20 modela (Robertson je naveo da je 11 već odobreno i u fazi razvijanja). Prvi model na toj platformi će biti nova generacija Mini Coopera, a slediće produkcijska verzija BMW-ovog koncepta Active Tourer.

Download BMW in Ovi Store now.

BMW i Brilliance pokreću brend električnih automobila - Zinoro

BMW i kineski partner Brilliance postigli su dogovor o pokretanju novog brenda za kinesko tržište koji bi nosio naziv Zinoro. Ovaj brend biće u vlasništvu zajedničke kompanije, koja već proizvodi BMW modele za kinesko tržište.
Zinoro će se fokusirati na ekonomična rešenja i trebalo bi da počne sa radom u novembru, uz predstavljanje prvog električnog modela koji bi mogao da bude crossover.
Predstavljanje brenda Zinoro dolazi u trenutku velikog rasta kineskog tržišta električnih i hibridnih automobila, nakon predstavljanja Denza brenda električnih automobila koji je takođe proizvod zajedničke kompanije Mercedes-Benza i BYD-a, kao i Venucia-e (proizvod Nissana i Dongfenga).
U razgovoru za People Daily, član upravnog odbora BMW-a, Fridrih Ajhner izjavio je da je Kina na pravom putu prelaska na električna vozila, iako očekuje da će trebati dosta vremena za prelazak sa konvencionalnih benzinskih i dizel modela.
Zinoro će imati svoj samostalnu distributivnu mrežu i bez vidljive povezanosti sa BMW-om. Ukoliko se ova saradnja pokaže uspešnom, BMW i Brilliance će prodavati svoje modele i na drugim tržištima.

Izvor: Economy.rs

Download BMW in Ovi Store now.
«Prethodni   1 2 3 4 5 6 7 ... 148 149 150  Sledeći»