BMW razmišlja o Seriji 1 sedan

Podstaknut nedavnim dolaskom limuzinske verzije Audija A3, BMW je počeo ozbiljno da razmišlja o tome da isto učini sa svojom Serijom 1. Ako realizuje taj plan, BMW će ući na najveći pojedinačni segment automobila u svetu, koji je samo u Kini "težak" preko 5 miliona automobila godišnje.
Šef prodaje i marketinga u BMW-u, Ian Robertson, ostao je prilično oprezan kada je u pitanju davanje izjava o takvom planu:"BMW se nikad anije stideo da zakorači u novi segment. U ovom trenutku nemamo planova za to, ali da li to želimo? Videćemo..." Razvijanje Serije 1 sedan je jedna od opcija za BMW, dok je druga da to učini sa Minijem:"Ne verujem da će se to uraditi sa Minijem jer bi on na taj način izgubio deo svoje privlačnosti" - dodao je Robertson.
Ako se pojavi Minijeva limuzina, ona neće biti ograničena samo na kinesko tržište.
BMW je u poslednjih par godina uložio velika sredstva za razvoj automobila u nižim segmentima, a poseban fokus je bio na razvijanju platforme za automobile na prednji pogon. Plan je da na toj platformi bude bazirano čak 20 modela (Robertson je naveo da je 11 već odobreno i u fazi razvijanja). Prvi model na toj platformi će biti nova generacija Mini Coopera, a slediće produkcijska verzija BMW-ovog koncepta Active Tourer.

Download BMW in Ovi Store now.

CarBuyer video: 2013 BMW 640d

Download BMW in Ovi Store now.

VIDEO: Novi BMW modeli na Nirburgringu

Download BMW in Ovi Store now.

BMW i Brilliance pokreću brend električnih automobila - Zinoro

BMW i kineski partner Brilliance postigli su dogovor o pokretanju novog brenda za kinesko tržište koji bi nosio naziv Zinoro. Ovaj brend biće u vlasništvu zajedničke kompanije, koja već proizvodi BMW modele za kinesko tržište.
Zinoro će se fokusirati na ekonomična rešenja i trebalo bi da počne sa radom u novembru, uz predstavljanje prvog električnog modela koji bi mogao da bude crossover.
Predstavljanje brenda Zinoro dolazi u trenutku velikog rasta kineskog tržišta električnih i hibridnih automobila, nakon predstavljanja Denza brenda električnih automobila koji je takođe proizvod zajedničke kompanije Mercedes-Benza i BYD-a, kao i Venucia-e (proizvod Nissana i Dongfenga).
U razgovoru za People Daily, član upravnog odbora BMW-a, Fridrih Ajhner izjavio je da je Kina na pravom putu prelaska na električna vozila, iako očekuje da će trebati dosta vremena za prelazak sa konvencionalnih benzinskih i dizel modela.
Zinoro će imati svoj samostalnu distributivnu mrežu i bez vidljive povezanosti sa BMW-om. Ukoliko se ova saradnja pokaže uspešnom, BMW i Brilliance će prodavati svoje modele i na drugim tržištima.

Izvor: Economy.rs

Download BMW in Ovi Store now.

VIDEO: Novi BMW M3 sedan na Nirburgringu

Download BMW in Ovi Store now.

Video: BMW M6 Gran Coupe do 300 km/h

Download BMW in Ovi Store now.
«Prethodni   1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 248 249 250  Sledeći»