Promo video: BMW 3 Series Gran Turismo
Autor
bmwsrbija
(Video)
Promo video: BMW 3 Series Gran Turismo
::
Komentari
(0) ::
Permalink ::
Trekbekovi (0)
<

BMW rasprodao M3

Šef M odeljenja, Friedrich Nitschke, rekao je u razgovoru za Car and Driver da je odlazeći M3 "praktično rasprodat" i da ga trenutno nije moguće naručiti.
"Nastavićemo da proizvodimo M3 kupe i kabriolet narednih šest meseci, ali su sva ta vozila unapred prodata", objašnjava Nitschke.

Što se tiče motora koji će pokretati novi M3, Friedrich Nitschke je izjavio da će oni po konstrukciji biti bliski postojećim BMW pogonskim jedinicama, ali da će biti "optimizovani u skladu sa specifičnim potrebama i zahtevima kupaca M automobila".
Na pitanje o trocilindričnim BMW agregatima i mogućnosti da se i oni nađu u M modelima, Nitschke je odgovorio da smatra da su to atraktivni motori koji su u stanju da razviju 185 do 200 ks po 1 litru radne zapremine.
"Jedan 1.5 litarski trocilindraš u M verziji mogao bi da proizvodi i 300 ks, što ga čini potencijalno interesantnim za nas", objašnjava on.
Nitschke je kazao da je mala verovatnoća da budući M3 dobije pogon na sva 4 točka i da bi u tom slučaju automobil bio teži nego što je to poželjno.
"Iz razgovora sa našim kupcima zaključili smo da su oni zadovoljni sa zadnjim pogonom na M modelima", kaže Nitschke.
"Za one koji bi želeli da imaju sportski BMW sa pogonom na sve točkove, u ponudi su M Performance verzije, kao i X5M, X6M", dodaje on.
Izvo: b92.net
Autor
bmwsrbija
(Vesti, M Modeli)
BMW rasprodao M3
::
Komentari
(0) ::
Permalink ::
Trekbekovi (0)
<

Pravi mali bolid
.jpg?thumbId=999425&fileSize=73159&lastModified=1367309346000&contentType=image/jpeg)





Pogon na zadnjim točkovima prenosi dinamičku energiju u svaki manevar i kao takav igra važnu ulogu u distribuciji idealno raspoređene težine. Školjka "jedinice" pri sudaru neće pući. Specijalna ojačanja u prednjem i bocnim delovima kao i u predelu oko putničke kabine efektno štite vozača i putnike. Branici absorbuju sile koje se javljaju pri udarima čineći da šasija ostane neoštećena. Izuzetno čvrsta školjka služi da omogući izuzetno precizno upravljanje i zadivljujuću agilnost.
Bezedan je za "sve pare". Njegovu sigurnost uključuju čak osam vazdušnih jastuka, elektronski sistemi ABS, CBC, DSC, ASC, DTC, DBC, CBS, kao i branici koji se vraćaju u originalni oblik pri udaru od 15 km/h napred i pozadi. Cena testiranog "BMW-a" je 22.990 evra.
Izvor: pressonline.rs
Autor
bmwsrbija
(Vesti, Serija 1)
Pravi mali bolid
::
Komentari
(0) ::
Permalink ::
Trekbekovi (0)
<

VIDEO: 2013 BMW HP4 Superbike
Autor
bmwsrbija
(Video, BMW Motorrad)
VIDEO: 2013 BMW HP4 Superbike
::
Komentari
(0) ::
Permalink ::
Trekbekovi (0)
<

VIDEO: BMW 2002 + motor iz M3 = M2
Autor
bmwsrbija
(Video)
VIDEO: BMW 2002 + motor iz M3 = M2
::
Komentari
(0) ::
Permalink ::
Trekbekovi (0)
<

MINI i iz Indije

Otkada je MINI-ja njegovi automobili su se oduvek proizvodili širom sveta. Povratnički primerci od 2001. međutim nisu prelazili granicu Starog kontinenta. Bar do sada jer će od kraja ove godine oni silaziti sa proizvodnih traka u Indiji, istih onih u Chennaiju sa kojih silaze i BMW-ovi automobili.
Razlog prebacivanja dela proizvodnje u Indiju je ekonomske prirode pa će BMW i MINI tako ne samo uštedeti novac na radnoj snazi već i podebljati prisustvo ovog brenda na azijskom i indijskom tržištu. Otkada je početkom prošle godine MINI otvorio prvo zastupništvo u Indiji tamo su prodata 302 automobila.
Dolazak proizvodnje u Indiju i veća prisutnost u tamošnjim medijima bi tu brojku trebalo da višestruko uvećaju. Prvi primerci koji će se u Chennaiju proizvoditi uz BMW-ovu seriju 3 i 5, kao i crossovere X1 i X3 biće dizelski Cooper i Countryman te Countryman pokretan benzinskim motorom.




