Premijera - BMW serije 5 sa novim motorima, BMW 5 GT M Sport

 
Sem novih verzija modela X1 i serije 6, BMW je osvežio i paletu motora u seriji 5, dok je BMW 5 Gran Turismo dobio i M Sport paket.
Tako će od ove jeseni kupcima u Evropi biti na raspolaganju i serija 5 sa novim 2,0 litarskim četvorocilindričnim turbo benzincem u dve verzije: sa 184KS u modelu BMW 520i i sa 245KS u modelu BMW 528i.
520i sedan 0 do 100 km/h ubrzava za 7,9 sekundi, 520i Touring do stotke stiže za 8,3 sec, najveća brzina iznosi 227 km/h za sedan i 220 km/h za Touring model. 
Prosečna potrošnja goriva za 520i sedan iznosi 6,8 – 7,0 l/100 km.
BMW 528i sedan 0 to 100 km/h ubrzava za 6,2 sekunde, a BMW 528i Touring za 6,4 sekunde. Maksimalna brzina je 250 km/h za sedan i 244 km/h za Touring model.
BMW 528i sedan troši 6,8 – 7,1 l/100 km. 
Novost u ponudi je i model BMW 520d EfficientDynamics Edition, koji pod haubom ima 2,0 litarski četvorocilindrični dizelaš sa 184KS (potrošnja po fabričkim podacima iznosi 4.5 l/100 km).
 
BMW 525d je dobio 13KS više, pa četvorocilindrični dizelaš razvija 218KS, šestocilindrični dizelaš u BMW-u 530d je pojačan na 258KS, dok BMW 535d sada raspolaže sa 313KS.  
U ponudi je i BMW 550i Touring sa V8 benzincem od 407KS, kao i više modela sa xDrive pogonom na sva četiri točka (528i xDrive, 535i xDrive, 550i xDrive, 525d xDrive, 530d xDrive i 535d xDrive).

Na kraju, BMW 5 Gran Turismo će od jeseni dobiti i opcioni M sport paket, koji između ostalog podrazumeva i aero body kit, nove izduvne cevi, M alu felne od 19 inča, M sportska sedišta i volan, sportski podešeno ogibljenje...

Download BMW in Ovi Store now.

BMW serije 5 CLR 500 RS2 by TopCar i Lumma

 
Ruski tjuner TopCar i kompanija Lumma Design, udružili su svoje snage i nastao je modifikovani BMW serije 5, nazvan CLR 500 RS2.
Novi aero body kit uključuje izmenjeni prednji i zadnji branik, prednji spojler, zadnji difuzor, set novih pragova, proširenja blatobrana, kao i spojler na poklopcu prtljažnika. 
 
U ovaj paket spadaju i hauba od ugljeničnih vlakana, LED prednja svetla, komplet novih ADV.1 felni, sportski izduvni sistem, doterana unutrašnjost (u crnoj koži i sa detaljima žute boje) i pojačani 3,0 litarski šestocilindrični benzinac koji je sa fabričkih 306 povećan na 380 konja.
 

Download BMW in Ovi Store now.

Renderi BMW-a M5 F11 Touring by Wild-Speed

 
Wild-Speed ​​je stvorio nove rendere koji pokazuju kako bi mogao izgledati BMW M5 Touring (F11). Slike su mešavina potpuno novog BMW-a M5 2012 limuzine i BMW serije 5 (F10) Touring koja će biti dostupna već za nekoliko meseci.

U ovoj fazi je nepoznato da li će i kada M varijanta Touring modela biti dostupna. Ako BMW odluči da razvije karavansku verziju, sasvim je sigurno da će biti pokretana od strane 4,4 litarskog V8 motor kojeg koristi i M5 limuzina.

Vreme ubrzanja takođe će biti vrlo slično i trebalo bi se kretati negde oko 4,5 sekundi za ubrzanje od 0 do 100 km/h, odnosno 13,5 sekundi za postizanje 200 km/h.

Download BMW in Ovi Store now.

Novi BMW M5 prešao Nirburgring za 7 minuta i 55 sekundi

 
Portal fastestlaps.com prenosi da je BMW-ov fabrički vozač uspeo da za upravljačem BMW-a M5 F10 postavi vreme na Nirburgringu od 7:55 minuta.
To ga čini najbržom limuzinom, ispred Porsche Panamere Turbo (07:56) i Cadillaca CTS-V (07:59) i stavlja ga u rang superautomobila poput Ferrarija F430. Ono što je takođe zanimljivo jeste da je M5 F10 bio brži za 10 sekundi od BMW-a M3 E92, ali sporiji od BMW-a M3 CSL (E46). Ali sve je zanimalo koliko je automobil brži od BMW M5 E60. E pa brži je za velikih 18 sekundi.
Automobil do 100 km/h ubrzava za samo 4,4 sekunde, do 200 km/h je potrebno samo 13 sekundi, a može do najveće ograničene brzine od 250 km/h (M-Package donosi maksimalnu brzinu od 305 km/h).

Download BMW in Ovi Store now.

Ekskluzivno - Novi BMW Taxi Ring

 BMW je  tokom drugog dana M Festivala na Nürburgringu, svojim fanovima predstavio sledeći Taxi Ring, i kako se i očekivalo, novi BMW M5 F10 dobio je tu ulogu. Jedino pitanje na koje se još ne zna odgovor glasi: Hoće li Sabine Schmitz vozili ovu zver ili ne?
Iako smo mislili da je jučerašnji dan bio vrhunac, nakon što je predstavljen BMW M3 CRT i BMW M5 F10, BMW nam je priredio još jedno iznenađenje.
Nürburgring Nordschleife je široko priznat kao najspektakularnija, najizazovnija i najduža staza na svetu i godinama, Sabine Schmitz i njen BMW M5 E60 su zabavljali ljude koji su tražili uzbuđenje. Ove sezone čast da vozi po Nürburgringom pripala je BMW-u M3 E90, za kojeg je BMW potvrdio da će najmanje na jednu sezonu zameniti do tada aktualni BMW M5 E60. Za sada imamo samo informaciju da bi BMW M5 F10 trebao da bude Taxi Rin i da é  početi sa svojim aktivnostima na stazi, koju zovu i "Green Hell", tek 2012-te godine.

Download BMW in Ovi Store now.

Novi BMW M5- plave kočnice standard, cena oko 102.700 €

 
BMW je objavio cenu za novi BMW M5. Novi BMW M5 2012 će se prodavati po ceni od 102.700 eura u Nemačkoj. Posljednja cena za BMW E60 M5 bila je 94.700 eura, što znači povećanje cene od oko 8,5%.
Ranije ove nedelje, BMW je objavio cenu za Veliku Britaniju, koja iznosi 73.040 £. Poslednja cena za BMW E60 M5 iznosila je 67.300 £, što predstavlja takođe rast cene od 8,5%. Isti porast od 8,5% odnosi se i za tržište SAD-a, gdje je cena za BMW E60 M5 iznosila 85.700 dolara, dok će se novi BMW M5 prodavati po ceni od 93.000 dolara.
Nemački cenovnik otkriva nam još neke pojedinosti. Metalik plave kočione čeljusti dolaziće kao standardna oprema. Drugim rečima, uvek ćete dobiti plave kočione čeljusti, bez obzira na izabranu boju karoserije. Kao standard nudiće se i Active M diferencijal koji optimizuje prenos snage na zadnje točkove. Nema reči o ručnom mjenjaču, stoga je samo potvrđeno da neće biti dostupan u Njemačkoj. 19-oinčne M felne će se nudit kao standard, a ako želite 20-oinčne felne  moraćete izdvojiti 2.750 eura.
BMW će u ponudi imati i individualne boje. Frozen Gray i Frozen Silver boja karoserije koštaće vas 3.600 eura, dok Brilliant White dolazi po ceni od 3.300 eura. Druge individualne boje (Citrine Black Metallic, Azurite Black Metallic, Moonstone Metallic, Amazonite Silver Metallic, Champagne Quartz Metallic) koštaće vas 2.300 eura.

Download BMW in Ovi Store now.

BMW M5 i BMW M3 CRT predstavljeni na Nürburgringu


M Fest je započeo juče na Nürburgringu sa spektakularnim otvaranjem i puno iznenađenja. Najveće iznenađenje večeri je bila pojava dva vrlo posebna gosta: novi BMW M5 F10 i novo limitirano izdanje M3 modela koji se krije iza imena M3 CRT (Carbon Racing Technology).
 
 
BMW M3 CRT smo predstavili danas, stoga ako niste upoznati s ovom limitiranom verzijom koja će biti napravljena u samo 67 primeraka, obavezno kliknite ovde. O BMW-u M5 nema posebnih novosti, uglavnom o ovom automobilu smo već sve rekli, i sve to možete pročitati ovde. Potvrđena je samo startna cena koja će biti tek osam posto veća od startne cene prethodnog modela, poznatog E60 sa V10 motorom.
 
Čelni ljudi iz BMW-a vole pri predstavljanju M5-tice naglasiti tehnološki napredak u odnosu na prethodnu generaciju, čija je proizvodnja prestala krajem 2009. godine. Koriste najlakši mogući način da vam dočaraju moć nove BMW M5-tice: ima 10% više snage, 30% više obrtnog momenta i za 30% veću energetsku efikasnost u odnosu na BMW M5 E60.
 
Ono što nas trenutno zanima jest informacija kada će se naći u prodaji. Novi BMW M5 bi se u Nemačkoj i Evropi trebao pojaviti krajem godine, dok u Aziju stiže u februara 2012. Proizvodnja modela za američko tržište započinje u proleće sledeće godine, što znači da se u prodaji neće naći pre 2013. godine.
 
U nastavku pogledajte još par fotografija sa  predstavljanja BMW M5 F10 i BMW M3 CRT.
 
 
 
 
 
 
 

Download BMW in Ovi Store now.