Romeo Ferraris BMW M5

Italijanski tjuner Romeo Ferraris se pobrinuo za pojačanje BMW-a M5 čiji 4,4 litarski V8 motor u fabričkom izdanju raspolaže sa 560KS i 680 Nm obrtnog momenta.
Romeo Ferraris u stvari nudi dva paketa: prvi podrazumeva pojačanje za 97KS i 110 Nm (ukupno na 657KS i 790 Nm), a drugi plus od 75KS i 88 Nm (na 635KS i 768 Nm).
U paketu je i novi sportski izduvni sistem, dok se u vesti ne navode podaci o ubrzanju i maksimalnoj brzini, kao ni o ceni.
Izvor – Autoblog.rs 

Download BMW in Ovi Store now.

2016 BMW Serija 5, krenula nagađanja o novom dizajnu

Pojavili su se novi spekulativni izveštaji vezani za narednu generaciju BMW Serije 5 koja bi trebala da se pojavi 2016. godine. Za sada su ove informacije nepotvrđene i dolaze samo od jednog izvora tako da njihova verodostojnost ne može još uvek da se potvrdi.
Naredna generacija Serije 5 je još uvek u ranoj fazi dizajna pa se ne može tačno ni reći kakav će taj dizajn biti jer rukovodstvo kompanije nije odlučilo kojem dizajnu od ponuđenih će dati zeleno svetlo niti koja će verzija ući u proizvodnju.
Naravno, dizajn nove Serije 5 će se oslanjati na BMW-ov najnoviji dizajnerski pristup koji je demonstriran u okviru Vision Connected Drive koncept automobila. Znamo da će arhitektura i matrica biti deljene sa drugim modelima, kao što trenutna generacija dosta elemenata deli sa modelima Serija 6 i 7.
Izvor: Moto.rs

Download BMW in Ovi Store now.

BMW serije 5 (E60) by Prior Design

Za sve vlasnike BMW Serije 5 E60 čiji automobili počinju već da izgledaju staro i dosadno dostupna je jedna opcija za blago osveženje ovog vozila u vidu opreme kompanije Prior Design koja ni sama nije nova, ali je interesantna, naročito u novoj boji.
Delovi ove opreme su prednji branik, novi prednji blatobrani, bočni dodaci, proširenje za zadnji kraj vozila kao i M zadnji branik. Takođe je moguće poručiti i spojler prtljažnika. Novi blatobrani donose mogućnost ugradnje ultra širokih točkova.
Ako sve ovo nije dovoljno da načini vaš stari E60 dovoljno interesantnim, onda je rešenje možda fokusirati se na novi F10.

Download BMW in Ovi Store now.

VIDEO: Alpina B5 BiTurbo sa 540KS

Za pogon je zadužen 4,4 litarski V8 BiTurbo motor sa 540KS i 730 Nm obrtnog momenta, u paru sa ZF SWITCH-TRONIC osmostepenim Sport Automatic menjačem.
Od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,5 sekunde (Touring 4,6 s), najveća brzina je 319 km/h (Touring 316 km/h)
Po fabričkim podacima potrošnja iznosi 10,5 l/100 km (Touring 10,6 l/100km), a emisija CO2 je 252 g/km (Touring 255 g/km)
Pogledajte video :

Download BMW in Ovi Store now.

AutoBild: Da li je "bolji" dizelski ili benzinski M5?

BMW M5 (F10) vs BMW M550d. Da li je ovo fer poređenje ili jednostavno mešanje krušaka i jabuka? Kako god to protumačili, nemački magazin AutoBild bacio se u misiju kako bi saznao da li je M550d (BMW-ov prvi tri-turbo dizelski motor) bolji proizvod od "čiste" M5-tice.

 Ranije ove godine BMW je predstavio svoj prvi M-tuned dizelski potpuno novi tri-turbo motor koji razvija 381KS i 740 Nm obrtnog momenta. Uz impresivne performanse, M550d Sedan nudi i pristojnu potrošnju goriva od samo 6,3 litara na 100 kilometara. Naravno, to su fabrički podaci i u praksi su te brojke ipak malo veće.

U poređenju sa M550d, M5 je ono što neko može nazvati "čistom" M mašinom. Pokreće ga V8 motor sa M TwinPower Turbo tehnologijom, što donosi 560KS i najveći obrtni moment od 680 Nm između 1.500 i 5750 obrtaja u minuti.

Ipak, AutoBild je dizelskoj verziji (M550d xDrive) dao ukupno 512 bodova, dok je M5 dobio 495. Distribuciju bodova po kategorijama ovde nećemo prikazati, više možete pogledati na njihovim stranicama. Ipak podelićemo kratko obrazloženje AutoBilda koje glasi: Dizelski M osvojio je više bodova zbog svoje udobnosti i finog ugađanja, što drugim rečima znači velika ravnoteža između sportskih karakteristika i svakodnevne upotrebljivosti.

Naravno, u prilog ide i puno niža cena dizelske M verzije u odnosu na M5 koji je za 22.000 evra skuplji. U nastavku vam donosimo neka brojčana poređenja između ove dve jurilice. Da li se vi slažete sa AutoBildom?

1. mesto: BMW xDrive M550d (512/700 bodova)

Težina: 2040 kg
 0-100 km/h: 5,2 s
 0-160 km/h: 12,0 s
 Kočenje (100-0 km/h): 35,6 m
 Buka na 130 km/h: 69 dB
 Prosečna potrošnja goriva: 9,2 l/100 km

Cena: 84.620 evra

 2. mesto: BMW M5 (495/700 bodova)

 Težina: 1950 kg
 0-100 km/h: 4,4 s
 0-160 km/h: 8,6 s
 Kočenje (100-0 km/h): 33,9 m
 Buka na 130 km/h: 72 dB
 Prosečna potrošnja goriva: 11,6 l/100 km

Cena: 106.410 evra

Vreme kruga (Center Groß Dölln):
 1:30.11 min - BMW M5
 1:33.55 min - BMW xDrive M550d

Download BMW in Ovi Store now.