Svetska premijera: BMW M3 CRT – Carbon Racing Technology (+Video)

 
Predstavljamo vam BMW M3 CRT, najnovije izdanje sportskog M3 sedana za koji je opet zaslužan BMW M GmbH.
BMW M3 CRT (Carbon Racing Technologies) je u osnovi olakšana i pojačana verzija M3 sedana, koji sada pokreće 4,4 litarski V8 motor sa 450KS i 440 Nm obrtnog momenta pri 3750 o/min, u paru sa sedmostepenom M DCT transmisijom (standardni M3 sedan ima 4,0 litarski V8 sa 420KS ).
 
CRT (Carbon Racing Technology) u imenu govori sve. Ovaj inovativni proizvodni proces otvara znatan potencijal za povećanje korišćenja CFRP materijala u serijskoj proizvodnji automobila kao sredstvo za smanjenje težine. BMW Group je vodeći u ovom području automobilske proizvodnje i može se pohvaliti stručnošću kad je reč o pametnom i laganom dizajnu. Primer je  poklopac motora koji se sastoji od dva karbonska sloja između kojeg se nalazi seckani reciklirani papir. Na taj način poklopac motora BMW-a M3 CRT teži samo četvrtinu težine čeličnog ekvivalenta, a ima istu snagu i čvrstoću. U odnosu na aluminijumski poklopac motora možemo govoriti o 50% smanjenju težine. Osim poklopca motora i sedišta vozača i suvozača je takođe izrađeno u CFRP tehnologiji.CFRP se takođe koristi u izradi zadnjeg spojlera, putničke kabine, krova, prednjeg grila, a u prilog smanjenju težine ide i lagani titanijumski sportski  izduvni sistem.
 
To je dovoljno da 1580 kg težak M3 CRT (45 kg lakši od standardnog modela, odnos težina/snaga je 3,5 kg po 1KS) od 0 do 100 km/h ubrza za 4,4 sekunde i da postigne maksimalnih 290 km/h. Potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 12,7 litara na 100 km.
 
M3 CRT (u Frozen Polar Silver metalik boji i sa Melbourne Red akcentima na haubi, prednjem i zadnjem spojleru i bočnim otvorima za vazduh) je između ostalog dobio i crne M alu felne od 19 inča, novi prednji spojler, crne "bubrege", spojler na poklopcu prtljžnika, jače kočnice, lakši izduvni sistem, modifikovano ogibljenje i doterani enterijer (M volan presvučen alkantarom, sportska sedišta u Special Sakhir Orange i Black boji, individualna zadnja sedišta...).
 
Sledeći primer BMW-a M3 GTS, koji je proizveden u 135 primeraka, ovo je druga mini serija automobila visokih performansi kada je u pitanju M3 model. Jednostavno rečeno - stvoren je za trkačke staze, plus je moguće da registrovari za običnu vožnju.
 
BMW M3 CRT će biti proizveden u ograničenoj seriji od samo 67 primeraka, stoga požurite. I još nešto, ne zaboravite ponesti 130,000 eura.

Download BMW in Ovi Store now.

BMW M3 DTM Concept sledećeg meseca


Motosport sezona 2012 je na pomolu. Kao deo DTM događaja na Olimpijskom stadionu u Minhenu 16. i 17. jula 2011. BMW će po prvi put predstaviti BMW M3 DTM koncept automobil.
Koncept će pokazati kako će automobil da izgleda sledeće godine. Ovu vest je najavio BMW-ov Motorsport direktor Jens Marquardt, koji preuzima mesto Mario Theissena od 1. jula. Predstavljanje za predstavnike medija će se održati u petak 15. jula, a biće saopšteni i neki dodatni detalji o BMW-ovom DTM programu. Automobil će ostatak vikenda biti izložen za javnost u BMW Welt-u.
BMW će biti zastupljen sa tri jake ekipe u DTM-u: BMW Team Schnitzer, BMW Team RBM i BMW Team RMG.
Osim BMW M3 DTM Concept automobila, BMW će izložiti neke od istorijskih automobila, uključujući i BMW M1 Art Car (1979) koga je dizajnirao Andy Warhol, zatim BMW 635 CSI (1986) i BMW M3 GTR iz 2001. Međutim, vrhunac će sigurno biti BMW M3 iz kasnih 1980-ih, koji je zabeležio brojne pobede nekoliko DTM titula.  

Download BMW in Ovi Store now.

BMW M3 Frozen Black Edition rasprodat za samo 22 minuta

 
Bila su potrebna samo 22 minuta da se proda ograničena serija od 20 komada BMW-a M3 Frozen Black. I to se dogodilo uprkos činjenici da je ovo izdanje bilo nekih 21.000 dolara skuplje od redovne verzije BMW-a M3 Coupe.
U stvari, samo je 19 prodato i oni će biti isporučeni krajem ovog meseca, a dvadeseti automobil ostaje u vlasništvu BMW North America i moći će da se proda kasnije. 
Više o BMW-u M3 Frozen Black možete pročitati OVDE.

Download BMW in Ovi Store now.

BMW serija 1 i 3 Coupe (Cabrio) postaju serija 2 i 4?

 
Pozivajući se na neimenovane izvore iz BMW grupacije, britanski Car Magazine piše da BMW planira da sledećoj generaciji serije 1 i serije 3 Coupe (Cabrio) promeni ime u serija 2, odnosno serija 4.
Naslednici E92 serije 3 Coupe će postati serija 4 Coupe (F32), dok će E93 serija 3 Cabrio postati serija 4 Cabrio (F33). Sledećoj generaciji serije 1 Coupe i Cabrio (F22 i F23) ime će biti promenjeno u seriju 2 Coupe i Cabrio. U prilog tome ide i informacija da je BMW nedavno zaštitio naziv M2, pa je tako plasirao još jedan dokaz da će sledeća serija 1 Coupe zaista biti preimenovana u seriju 2. Isto tako zaštićene su i oznake 228, 230, 235. Mnoge muči najveće pitanje: ako BMW serija 3 Coupe i Cabrio postanu nova serija 4, da li to znači da će legendarni BMW M3 postati BMW M4?
 
 
Još pre desetak godina je postojala glasina da BMW planira da promeni ime serije 3 Coupe u seriju 4, a sada nakon deset godina ista tema je ponovo postala aktivna i izaziva burne rasprave na forumima i web portalima.
BMW je očigledno inspiraciju našao u Audiju. Naime, Audi sledi sličan put sa sportskim verzijama A4 i A6, odnosno Coupe verzije su preimenovane u A5 i A7 (umesto da koriste oznake A4 Coupe i A6 Coupe). Mercedes je s druge strane pokušao da koristi različite nazive za svoje Coupe i Cabrio modele, ali se nedavno vratio na svoj stariji sistem imenovanja jednostavnim dodavanjem Coupe i Cabrio naziva svojoj C i E klasi.

Download BMW in Ovi Store now.

BMW M3 Coupe Frozen Black Edition

BMW of North America je objavio cenu za novu ograničeno seriju modela M3 Coupe. To je Frozen Black Edition M3 Coupe koji će u SAD-u koštati 79.650 dolara (oko 55.500 evra), a biće dostupan u seriji od samo 20 primeraka.
Ovaj M3 Coupe karakterišu BMW Individual Frozen Black boja, gloss black 19-inčne GTS felbe, crvena kočiona klešta, za 10 mm niže ogibljenje, rekonfigurisani EDC i DSC sistemi, kao i sportska sedišta u crnoj Novillo koži prošivena crvenim koncem i detalji od ugljeničnih vlakana u enterijeru.
 
 
U opremi se takođe nalaze i Park Distance Control, navigacioni sistem, grejanje prednjih sedišta, BMW Individual Premium Sound System, i još mnogo toga.
Motor ostaje nepromenjen, 4,0 litarski V8, uparen je sa BMW M DCT menjačem sa duplim kvačilom, dok ubrzanje od 0 do 100 na sat iznosi 4,5 sekunde.

Download BMW in Ovi Store now.
«Prethodni   1 2 3 ... 20 21 22 23 24 25 26 27  Sledeći»