Cene za novi BMW serije 7


Ovo su cene za novi BMW seriej 7, a koje će važiti u Nemačkoj.
BMW 730d – 74.900 Evra
BMW 730d xDrive – 78.300 Evra
BMW 740d – 81.900 Evra
BMW 740d xDrive – 85.300 Evra
BMW 750d xDrive – 99.400 Evra
BMW 730Ld – 80.200 Evra

BMW 740i – 80.700 Evra
BMW 750i – 96.000 Evra
BMW 750i xDrive – 99.400 Evra
BMW 760i – 138.100 Evra
BMW ActiveHybrid 7 – 89.300 Evra
BMW 740Li – 85.500 Evra
BMW 750Li – 99.900 Evra
BMW 750Li xDrive – 103.300 Evra
BMW 760Li – 147.900 Evra
BMW ActiveHybrid 7L – 94.100 Evra
BMW 750Ld xDrive – 103.300 Evra

Više informacija o novoj seriji 7 možete pogledati OVDE.

Download BMW in Ovi Store now.

Svetska premijera : BMW Serije 7 Facelift

Novi BMW serije 7 Facelift za 2013. godinu je doživeo svoju svetsku premijeru.
Nova poboljšana BMW serija 7 će postaviti nove standarde u svojoj klasi, biće najluksuznija, imaće najbolje performanse, biće najefikasnija i najbezbednija. Dobiće i nove poboljšane motore za modele 740i/Li i 750i/Li koji će imati nove BMW 8-stepene Steptronic automatske menjače i xDrive sistem (BMW-ov inteligentni sistem pogona na sva četiri točka) koji će biti u ponudi i za model 740Li, a tu je i potpuno novi pogonski sistem za ActiveHybrid seriju 7.
Nova seriaj 7 ima i revidiranu spoljašnost koju karakterišu LED svetala izrađena u novoj tehnologiji. Unutrašnjost je takođe poboljšana, a instaliran je i novi iDrive sistem, a u ponudi su je i novi Bang & Olufsen High-End Surround Sound sistem. Nova seriaj 7 će se u Americi pojaviti krajem leta ove godine, a ActiveHybrid verzija stiže početkom jeseni.
Unapređeni motori nude bolje performanse i veću efikasnost.
Model 760Li sa svojim 6,0 litarskim V12 Twin Turbo motorom je i dalje najjači u klasi. Pored njega u ponudi će biti i model 740i/Li sa rednim šestocilinričnim agregatom, kao i model 750i/Li sa V8 agregatom. Svi motori su dobili značajna poboljšanja, a dizajnirani su tako da isporuče maksimalne performanse uz veliku efikasnost. Svaki model iz serije 7 u ponudi ima inteligentni 8-stepeni Steptronic automatski menjač koji značajno smanjuje potrošnju goriva i emisjiju štetnih gasova. Auto Start-Stop, Brake Energy Regeneration sistem i dtuga generiacija Driving Dynamics Control sistema zajedno sa ECO PRO modom štede još više goriva. Značajno promenjena ActiveHybrid 7-ica postavlja nove standarde u efikasnosti, a ujedno opravdava slogan The Ultimate Driving Machine.
BMW 740i/Li poseduje najnoviju generaciju BMW-ovih 3,0 litarskih TwinPower Turbo šestocilindarskih motora (N55). U poređenju sa predhodnom serijom motora, koji su se ugrađivali u ovaj model, ovaj ima twin-scroll turbopunjač High-Precision Direct Injection ubrizgavanje i Valvetronic BMW-ov sistem. Model 740i/Li raspolaže sa 315KS, a snaga se kontroliše pomoću 8-stepenog automotskog menjača. Zadržane su performanse prethodne generacije, ali je efikasnost daleko veća. To govori i činjenica da je na testovima ovaj model toršio 20% manje goriva od predhodne generacija. U ponudi za ovaj model se nalazi i xDrive sistem.
BMW 750i/Li će takođe dobiti novu generaciju motora. U njega će se ugrađivati poboljšani i još efikasniji 4,4 čitarski V8 TwinPower Turbo motor, koji če imati veoma precizno ubrizgavanje. Dva turbo punjača smeštena na vrhu motora isporučuju 445KS, 45 KS više u donosu na predhodnu generaciju. I ovaj motor je uparen sa 8-stepenim automatskim menjačem i zajedno donose još bolje performanse, pa tako ovaj model do 100 km/h stiže za 4,7 sekundi, a troši znatno manje goriva, čak do 25% manje. I 740i/Li i 750i/Li imaju Auto Start/Stop sistem koji isključuje motor kada je na semaforu, što povećava uštedu goriva, pogotovo u gradskim kreni-stani uslovima.
Novi BMW 7 ActiveHybrid sa rednim 6-cilindričnim motorom u kombinaciji sa Hybrid sistemom.
BMW nastavlja sa razvojem inteligentnih hibridnih pogonskih sistema, a druga generacija serije 7 ActiveHybrid je napravila veliki korak napred u odnosu na predhodnu. Poboljšani model se ističe manjom potrošnjom i manjom emisijom izduvnih gasova. ActiveHybrid "sedmic" koristi 3,0 litarski TwinPower Turbo motor snage 315 KS koji je uparen sa 55 KS snažnim elektromotorom. Noiva litijum-jonska baterija je visokih performansi, ima novi sistem napajanja i inteligentno troši energiju. Različite komponente su uklopljene u celinu i ovom modelu daju balans između performansi i efikasnosti. Elektromotor je usklađeniji sa "normalnim", pa mu tako pomaže prilokom ubrzanja. Od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,5 sekundi, a potrošnja je manja za 14% u odnosu na model 740Li, što je veoma inspirativan napredak. Za samnjenu potrošnju su opet zaduženi Brake Energy Regeneration ithe Hybrid Start-Stop sistem. Maksimalna brzina koju auto ostvaruje ukoliko se kreće samo pomoću elektromotora je 60 km/h.
Auto Start-Stop, Brake Energy Regeneration, ECO PRO mode.
Svi novi modeli serije sedan dolaze opremljeni Auto Start-Stop sitemom koji može da smanj potrošnji di 6%, a tu je i Brake Energy Regeneration sistem. Kod Brake Energy Regeneration sistem baterija se puni kada vozač skloni nogu sa gasa, prilikom vožnje nizbrdo ili kočenja. Driving Dynamics Control u novoj seriji 7 sadrži i ECO PRO mod koji menja pogonske grupe i programira grejanje i klimatizaciju u vozilu kao i grejanje sedišta i spoljnih retrovizota i tako štedi energiju. Ovaj sistem takođe vozaču daje informacije isavete za što efikasniju i ekonomičniju vožnju. Ako se vozač pridržava instrukcija ECO PRO moda može smanjiti potrošnju za čak 20%.
Dynamic Damper Control i Active Roll Stabilization: Dinamika i komfor u svim situacijama.
Pored Driver Dynamics Control sa ECO PRO modom novi BMW serije 7 dolazi sa dinamičkom kontrolom amortizera. Novi BMW serije 7 je prvi auto na svetu koji dolazi sa ovim sistemom. Naime ovaj sistem omogućava elektronsko prigušivanje amortizera na svakom točku pojedinačno u zavisnosti od stanja povrzine puta na kome se on nalazi i stilu vođnje. 
Svaki točake se nezavisno od drugog prilagođava površini na kojij se nalazi. Postoji mogućnost da vozač sam podešava tvrdoću amortizera pomoću Dynamic Control prekidača. Ova oprema je standardna kod modela 760Li, a kao dodatna se nudi kod svih drugih. Sistme je jako koristan i poboljšava udobnost prilikom vožnje u krivinama i nagle promene pravca, omogućavajući vozaču da upravlj vozilom sa večom agilnošću i preciznošću.
Dizajn : Inovacije i moderan nastup.
BMW serije 7 tradicionalno postavlja najviše standarde u estetskoj privlačnosti i inovativnosti. U segmentu luksuznih limuzina predstavlja oličenje elegancije i atletske spotrske dinamike u vožnji. Nova serija 7 potvrđuje svoj stil i sportski duh novim izraženim dizajnom prednjeg i zadnjeg dela. Duga i široka hauba daju seriji 7 elegantan profil. Blago zaoštrene linije haube dovode do izražaja prednji gril. Rešetke su hromirane i veće nego kod predhodnog modela, a ima ih i manje, 9 u odnosu na 12 koliko je imala predhodna generacija. Veliki usisnici za vazduh dominiraju donjim delom automobila, a hromirani delovi privlače puno pažnje i daju autu sportski izgled. Ovi delovi nisu samo lepi na oko več i korisni jer je BMW pomoću njih stvorio bolju "vazdušnu zavesu" koja smanjuje potrošnju pri većim brzinama, primoravajući vazduh da aerodinamičnije prolazi oko prednjih točkova. Smanjena su spoljna ogledala koja sada imaju integrisane pokazivače pravca.
Moćan zadnji deo naglašava performanse ovog automobila. Horizontalne linije i podela zadnjeg dela u nekoliko nivoa vizualno smanjuju visinu automobila. Zadnja svetla su ostala u tradicionalnom BMW L dizajnu, samo što su ovog puta povezana hromiranom lajsnom. Zadnja svetla su sada bogatija kontrastom zahvaljujući različitim nijansama crvene boje. Tanka hromirana lajsna koja povezuje dva reflektujuća ogledala, kao i hromirana lajsna između završetaka auspuha još više doprinose sportskoj leganciji.
High-visibility inovacija : Adaptirajuća prednja LED svetla
Novi BMW 740i/Li i 750i/Li su opremeljeni standardnim adaptirajućim ksenon farovima. Alternativa su LED svetla koja se nude kao dodatna oprema za ova dva modela, dok je to kod modela 760Li standardan deo opreme. Kod oba model poziciona svetla i parking svetla su LED. Pored toga što prednji farovi jako atraktivno izgledaju. Adaprivna prednja LED svetla nude mnogo više od atraktivnog izgleda. Njihova sjajna bela svetlost pruža vozaču neverovatnu preglednost tokom noćne vožnje. Svetla se pomeraju okretom pravljača, pa je tako preglednost u krivinama veća. Pokazivači pravca u farovima su takođe izrađeni u LED tehnologiji i svaki se satoji od 8 LED sijalica u nizu i nalaze se ispod svetlosnih prstenova.
Dizajn enterijera : Elegancija i sportski duh
Unutrašnjost nove serije 7 karakteriše ekskluzivnost i luksuz. Ceo enterijer je prilagođen najviše vozaču, ali nimalo nisu izgubili ni ostali putnici. Ergonomija je gotova savršena. Prednja sedišta su tanja ali udobnija, a bočne strane su još prilagodljivije telu vozača i suvozača, udobno ga "držeći" prilikom skretanja. Dakota i Nappa koža se mogu naručiti u beloj ili Veneto Beige boji.
Model 760Li je opremljen individulanim zadnjim sedištima koja pružaju neverovatan komfor. Ugao naslona i položaj sedišta se može menjati, kao i položaj naslona za glavu. Međuosovinsko rastojanje je veće za skoro 14 centimetara i putnici imaju veći komfor i više prostora. 
Opciono se u ponudi nalazi i takozvani Rear Seat Entertainment Package koji podrazimeva dva ekrana od 9,2 inča i iDive kontolorom na naslonu za ruke, kako bi se putnici na zadnjem sedištu zabavljali tokom puta, ili pak surfovali intenetom odgovarajući na važne mailove. Novi poboljšani enterijer kod nove serije 7 je još jedan korak ka savršenstvu, a u prilog tome govori i činjenica da su sa posebnom pažnjom obloženi B i C stubovi kako bi se smanjila buka u kabini.
Kako bi putnicima u novoj seriji 7 obezbedili što prijatniju vožnju ljudi iz BMW-a su ugradili Bang & Olufsen High-End Surround Sound sistem, koji je specijalno napravljen za ovaj model. Za savršen zvuk u kabini zadužena su 16 zvučnika koji su raspoređeni po kabini, 2 bas zvučnika, 7 srednjih i 7 visokotonaca.
Kada je reč o navigacionom sistemu i on je unapređen. Instaliran je novi operacioni sistem koji priža pregršt novih funkcija, kao i lakšu upotrebu. Korisnički sistem sadrži revidiranu grafiku koja sadrži 3D elemente, dok je cela arhitektura pojedinih menija sad apredstavljena u virtualnom i trodimenzijalnom prostoru. Za to je zadužen procesor od 1,3 GHz koji podržava 3D grafiku. Boje na ekranu su sada doš više izraženije i imaju veći sjaj i oštrinu nego ranije. Na ekranu je sada moguće pratiti Real Time informacije iz saobraćaja
BMW serije 7 Facelift sadrži pregršt novih sistem i poboljšanja o kojima ču tek pisati. Po ovome što sam do sad pročitao i napisao mogu reći da je ovaj BMW pravi High tech model među automobilima. Sa iščekivanjem čekam zvaničnu promociju u Beogradu.

 Više slika možete pogledati na našoj Facebook fan stani.

Download BMW in Ovi Store now.

Armortech BMW 760 XLi High Security


Ruska tjunerska kompanija Armortech planira predstavljanje produžene, blindirane verzije BMW-a 760 Li nazvane nazvane Armortech BMW 760 XLi High Security. Nova 5.21m duga verzija BMW 760 XLi nudi dodatni prostor za putnike na zadnjem sedištu obezbeđujući 40 do 50cm više nego kod obične verzije.

Osnovna verzija ovog modela uključuje klasu zaštite VR7/VR9, što je značajno uticalo na masu ovog modela koja iznosi ukupno 4185kg. Ukupno 2100 kg oklopnog materijala je instalirano na luksuzni sedan,ali to ne sprečava ovo vozilo koje je otporno na metke da dostigne 210km/h brzine. Tržišta na kojima će ovaj model biti plasiran su Rusija i Kina, na kojima su ovakvi produženi i oklopljeni modeli krajne uobičajena stvar.

Cena za sada nije poznata.

Download BMW in Ovi Store now.

Potvrđen 4x4 pogon za BMW M135i, najavljen BMW M750d


Car&Driver magazin je nedavno obavio razgovor sa predsednikom BMW M odelenja, Friedrichom Nitschke-om, koji je plasirao neke zanimljive informacije u vezi budućih proizvoda. 
 Nitschke je bio jasan povodom predstojećeg BMW-a M135i koji je prikazan u koncept izdanju na Ženevskom sajmu automobila u martu. Potvrđeno je da će šestocilindrični turbo agregat biti ponuđen sa opcionim pogonom na sva četiri točka, kao i izborom ručnih i automatskih menjača. 
Nitschke je odbacio nagađanja o M verzijama budućih i3 i i8 automobila, opisujući ih kao automobile koji su potpuna suprotnost u odnosu na redovne i M automobile. 
Nitschke se osvrnuo i na trenutnu seriju 7, konkretno na tzv. M750d koji bi trebalo da se takmiči sa Audijem S8 i Mercedesovom S-klasom AMG. Snaga će verovatno doći iz istog agregata koji pokreće i M550d xDrive, drugim rečima radi se o 3,0 litarskoj šestocilindričnoj triple-turbo kombinaciji koja razvija 280kW (380KS) i 740 Nm obrtnog momenta.

Download BMW in Ovi Store now.