Poslednji primerak BMW-a 1-Series M Coupe predat vlasniku u BMW Welt centru

Poslednji primerak nemačke džepne rakete, model BMW 1-Series M Coupe, nedavno je predat svom vlasniku u BMW Welt centru.
Jedan od najzanimljivijih automobila proizvedenih od strane kompanije BMW tokom poslednjih nekoliko godina, model BMW 1-Series M Coupe, završio je svoj život posle samo 5.000 proizvdenih primeraka, jer je i poslednji proizvedeni model nedavno dostavljen kupcu u BMW Welt centru. Isporuka poslednje proizvedenog primerka ovog modela, označava kraj jedne ere i to je sigurno veoma tužna vest za ljubitelje ove kompanije koji su videli u ovoj džepnoj raketi oživljavanje legendarnog modela BMW M3 E30.
Kao mali podsetnik, model BMW 1-Series M Coupe ponuđen je kupcima u Black Sapphire Metallic, Alpine White i Valencia Orange bojama karoserije, a model je dolazio sa standardnim 19-inčnim točkovima pozajmljenih sa modela BMW M3 E92 GTS, spotskim M-kliznim diferencijalom, DSC oslanjanjem sa sportskim i dinamičkim M-podešavanjem, manuelnim šestostepenim menjačem sa kratkim hodom i mnogim drugim stvarima.
Pod haubom, BMW 1-Series M Coupe pokreće benzinski turbo motor zapremine 2.979 ccm sa šest cilindara, koji razvija 340KS pri 5900 obrtaja u minutu i 500 Nm obrtnog momenta pri 1500 obrtaja u minutu. Ovaj model može da ubrza do 100 km/h za samo 4,9 sekundi pre nego što postigne maksimalnu brzinu elektronski ograničenu na 250 km/h.

Download BMW in Ovi Store now.

iND Imola Red BMW F10 M5

iND je predstavio najnoviji projekat, BMW M5 u "Imola Red" boji.
Imola Red BMW F10 M5 je između ostalog dobio Eisenmann izduvne cevi, H&R sportske opruge, iND mat crni prednji gril, iND bočne otvore za vazduh, blago redizajnirani prednji branik, crvena kočiona klešta i set 21-inčnih HRE 940RL alu felni.

Download BMW in Ovi Store now.

BMW M modeli bez xDrive pogona

Sportsko "M" odeljenje BMW-a nastaviće da razvija automobile isključivo sa zadnjim pogonom. U bavarskom proizvođaču objašnjavaju da bi xDrive pogon značajno uticao na povećanje mase i samim tim na performanse automobila.
Iako su se konkurentski proizvođači poput Mercedesa i Audija opredelili da svoje sportske AMG i RS modele ponude sa pogonom na sva četiri točka, BMW neće krenuti njihovim putem.
Kako je za Autocar izjavio šef "M" odeljenja te kompanije, Friedrich Nitschke, od xDrive pogona se odustalo jer bi njegova ugradnja opteretila automobile sa dodatnih 80-90 kg i na taj način unazadila njihove performanse.
Nitschke smatra da je diferencijal i zadnji pogon kod BMW-ovih M modela "najbolji u auto-industriji" i da može da odgovori svim zahtevima koji se postavljaju toj vrsti automobila.
Friedrich Nitschke je dodao i da će ručni menjači ostati u ponudi na novim modelima, sve dok kupci budu zainteresovani za tu vrstu transmisije. Šef BMW-ovog "M" odeljenja rekao je i da u toj kompaniji trenutno ne razmišljaju o proizvodnji M verzije novog modela BMW Serije 3 GT.

Izvor: B92.net

Download BMW in Ovi Store now.

BMW M8 konačno stiže 2016. godine?

O BMW-ovom supersportskom modelu se priča već godinama, ali ako se poslednje informacije pokažu kao tačne, Bavarci će svoj dugo očekivani sportski automobil sa centralno smeštenim motorom predstaviti tokom 2016. godine.
Ranije poznat i kao M1, a interno kao M8 (ostaje pitanje definitivnog imena), novi sportista bi dakle trebalo da se pojavi 2016. godine, kako bi te godine BMW na pravi način proslavio svoj 100-ti rođendan.
Budući M8 (ako naravno dobije zeleno svetlo) bi trebalo da pokreće twin-turbo V8 motor sa oko 600KS, a zahvaljujući upotrebi aluminijuma i ugljeničnih vlakana, biće značajno lakši od sportskih modela sa V8 motorom kao što su Ferrari 458 Italia i Audi R8.
Ubrzanje od 0 do 100 m/h bi trebalo da iznosi oko 3,0 sekunde, a najveća brzina oko 200 milja na sat (322 km/h).

Izvor– Autoblog.rs

Download BMW in Ovi Store now.

VIDEO: Top Gear Hong Kong BMW 1M VS BMW M135i

Download BMW in Ovi Store now.
«Prethodni   1 2 3 4 5 6 7 ... 76 77 78  Sledeći»