Novi BMW M3 krajem godine

Britanski magazin Auto Express u novom broju najavljuje novi BMW M3, za koji se kaže da će biti lakši, snažniji, agilniji i brži od modela koji zamenjuje.
Britanci najavljuju da će se novi M3 sedan (Coupe će imati naziv M4) u prodaji pojaviti na leto sledeće godine (s tim što se promocija očekuje u novembru ove godine na Salonu u Los Anđelesu), a objavljuju i nekoliko rendera koji pokazuju njegov najverovatniji izgled.
Pod haubom će se naći šestocilindrični 3,0 litarski twin-turbo motor sa oko 450KS i 550 Nm obrtnog momenta, što je za 30KS i 150 Nm više od 4,0 litarskog V8 agregata u aktuelnom modelu.
Procenjuje se da će novi M3 biti za oko 100 kg lakši nego sadašnji model, pa će ubrzanje od 0 do 100 km/h iznositi 4,3 sekunde, dok će najveća brzina biti ograničena na 250 km/h (bez ograničenja 290 km/h). Auto Express u svom tekstu pominje sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom ali i to da će se nuditi i manuelna verzija.
U paketu će biti i agresivniji aero body kit, hauba i krov od ugljeničnih vlakana, M točkovi, modifikovano ogibljenje, LSD diferencijal, jače kočnice, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, kao i sportska unutrašnjost.
Kao što je pomenuto, prodaja novog M3 sedana na britanskom tržištu počinje na leto sledeće godine, i to po ceni od oko 55.000 funti (oko 3.000 funti više od aktuelnog modela).

Izvor – Autoblog.rs

Download BMW in Ovi Store now.

BMW rasprodao M3

BMW je objavio da aktuelna generacija modela M3 više nije dostupna na tržištu. Kupci ovog sportskog automobila moraće da sačekaju premijeru njegove nove verzije koja je u pripremi.
Šef M odeljenja, Friedrich Nitschke, rekao je u razgovoru za Car and Driver da je odlazeći M3 "praktično rasprodat" i da ga trenutno nije moguće naručiti.
"Nastavićemo da proizvodimo M3 kupe i kabriolet narednih šest meseci, ali su sva ta vozila unapred prodata", objašnjava Nitschke.
Nakon godinu i po dana od pojavljivanja na tržištu najnovije Serije 3, BMW još uvek nije predstavio novu generaciju modela M3. Iz nemačke kompanije ranije je saopšteno da će sedan varijanta zadržati oznaku M3, dok će budući kupe i kabriolet biti preimenovani u M4.
Što se tiče motora koji će pokretati novi M3, Friedrich Nitschke je izjavio da će oni po konstrukciji biti bliski postojećim BMW pogonskim jedinicama, ali da će biti "optimizovani u skladu sa specifičnim potrebama i zahtevima kupaca M automobila".
Na pitanje o trocilindričnim BMW agregatima i mogućnosti da se i oni nađu u M modelima, Nitschke je odgovorio da smatra da su to atraktivni motori koji su u stanju da razviju 185 do 200 ks po 1 litru radne zapremine.
"Jedan 1.5 litarski trocilindraš u M verziji mogao bi da proizvodi i 300 ks, što ga čini potencijalno interesantnim za nas", objašnjava on.
Nitschke je kazao da je mala verovatnoća da budući M3 dobije pogon na sva 4 točka i da bi u tom slučaju automobil bio teži nego što je to poželjno.
"Iz razgovora sa našim kupcima zaključili smo da su oni zadovoljni sa zadnjim pogonom na M modelima", kaže Nitschke.
"Za one koji bi želeli da imaju sportski BMW sa pogonom na sve točkove, u ponudi su M Performance verzije, kao i X5M, X6M", dodaje on.

Izvo: b92.net

Download BMW in Ovi Store now.

BMW nudi 2014 M6 model opciono sa klasičnom manuelnom transmisijom

U svetu vrhunskih modela koji poseduju dual clutch transmisije i poluge promene stepeni prenosa na upravljaču retko se može videti da neki od vodećih modela ima pravu manuelnu transmisiju. BMW je odlučio da ponudi manuelnu transmisiju za 2014 M6 model.
Pored manuelne transmisije ovaj model u verziji za 2014. godinu je dobio još neke detalje, pa tako sada kao opciju kupci mogu da odaberu ugljeničko keramičke kočnice koje koštaju dosta novca, ali smanjuju masu vozila za 20kg.
Standardni model Serije 6 je dobio i xDrive sistem pogona na sva četiri točka i osmostepenu automatsku transmisiju. iDrive verzija je takođe unapređena novom grafikom i 3D navigacijom.

Izvor: Moto.rs

Download BMW in Ovi Store now.

Zeleno svetlo za novi 1 M, crveno za M6 xDrive


BMW Blog je razgovarao sa prvim čovekom BMW-ove M divizije, Friedrichom Nitschkeom. Evo šta je izjavio.
'Nismo još odlučili, ali serija 1M Coupe je bila toliko uspešna da mislim da ćemo sigurno napraviti naslednika', rekao je Nitschke, prema čijim rečima aktuelni M135i nije čistokrvni M automobil.
S druge strane BMW M6 Gran Coupe, koji je početkom godine predstavljen na autosalonu u Detroitu uprkos tome što će konkurisati Panameri i Audiju RS7 sa integralnim pogonima, neće poput glomaznije braće, X5 M i X6 M, biti dostupan sa pogonom xDrive.
'Proizvećemo samo verziju sa zadnjim pogonom', rekao je Nitschke i kao razlog ovakve odluke naveo činjenicu da je M6 razvijan da bi imao specifičnu dinamiku i upravljivost karakteristične za automobile sa zadnjim pogonom.

Download BMW in Ovi Store now.

Šta donosi novi BMW M3?

Prema izvorima bliskim bavarskom proizvođaču, BMW će ove jeseni na Salonu automobila u Frankfurtu predstaviti najavni koncept M verzije nove generacije modela serije 3. Radiće se o lakšem i agilnijem modelu sa novim rednim 6-cilindričnim bi-turbo benzinskim motorom.
Frankfurtska studija, iako samo najavna, praktično će biti gotova stvar kada je reč o konačnom izgledu ovog automobila, s obzirom da u BMW-u po pravilu predstavljaju koncepte izgledom veoma bliske produkcijskoj verziji.
Dalje, Bavarci će se držati proverene formule pa je izgled novog M3 najlakše opisati na način da novoj standardnoj verziji dodate "M elemente" prethodnog M3. Ako na ovaj način i promašite biće to neznatno. Drugim rečima, očekujte prošireni trag točkova, 19-inčne točkove, nove branike, novi poklopac motora, krov od plastike ojačane ugljeničnim vlaknima, plava kočiona klešta (zlatne boje sa Carbon-Ceramic diskovima) i razne druge manje ukrase kako spolja tako i unutra.
Sa novim M3 se vraća i redni 6-cilindrični motor, odnosno ono po čemu je BMW i najpoznatiji. Konkretnije, radi se o novom motoru koji je deo nove B58 porodice modularnih motora koji dele zapreminu cilindra od 0,5 l. Srodnici su mu 3-cilindrični 1.5L iz sledećeg Minija i modela i8, odnosno 4-cilindrični 2.0 i sl. Zapremina verzije u novom M3 će dakle biti 3,0 litra.
Uz par turbo punjača snaga će mu se kretati oko 450KS, što ostavlja dovoljno prostora za unapređenja, posebne verzije, facelift i sl. Primera radi, GTS verzija bi samo uz promene na ECU-u mogla biti snažna oko 500KS.
Tu su i 6-stepeni manuelni i 7-stepeni (kasnije možda i 8-stepeni) M-DCT automatski prenos sa duplim kvačilom kojim će se upravljati putem ručica na upravljaču. Sve u svemu standardni M3 bi trebalo da ubrzava do 100 km/h za oko 4,5 sekunde, dok će mu najveća brzina biti elektronski ograničena na 250 km/h.
Za bolje vozne osobine i veću agilnost vozila pobrinuće se mehanički diferencijal na zadnjoj osovini, ali i masa automobila smanjena (prvenstveno zahvaljujući opsežnoj upotrebi aluminijuma i CFRP-a - vrata poklopac motora i prtljažnika, krov...) na oko 1500 kg.
Premijera produkcijske verzije se očekuje za godinu dana na ženevskom salonu 2014, a prodaja će krenuti nedugo zatim. Do 2015. u M verziji će se na tržištu pojaviti M4 Coupe, M4 Gran Coupe i M4 Cabrio, a iz cele porodice serije 3 u M vode neće krenuti samo verzije Touring i Gran Turismo.

Download BMW in Ovi Store now.
1 2 3 ... 76 77 78  Sledeći»