MR 600 GT by CLP

Pred sam kraj proizvodnje BMW serije 6 i čekanja novog modela najavljenog za 2011. tjunerska kuća CLP je predstavila novi body kit za šesticu. Ovo može biti savršen način da se kaže zbogom  starom ali jako uspešnom modelu.

Body kit obuhvata masivni prednji branik, dva prednja krila, dva zadnja blatobrana i spojler koji je spojen sa prtljažnikom. Ceo body kit je završen postavljanjem ekskluzivnih aluminijumskih felni sa nerđajućim čelikom dimenzija 9.5 x 22 inča i 11.5 x 22 inča.

Pored novog dizajna CLP je nudi i elektronsko poboljšanje  performansi koje iznose neverovatnih 380hp i 490 njutn metara. Za one koji žele da doplate koji evro vise postoji mogućnost postavljanja novog izduvnog sistema izrađenog od nerđajućeg čelika.

Evo kako to sve izgleda.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Download BMW in Ovi Store now.

BMW M6 G Power Bi compressor 730 hp 372 kmh

Download BMW in Ovi Store now.

Nova zver iz G-POWERA-a

 

 

Nova inkarnacija G-Powerove prerade BMW-a M5 – Hurricane RR uspeo je da postigne maksimalnu brzinu od 372 km/h, što je gotovo 5 km/h brže od prethodnog rekorda Hurricanea RS. Za ovaj skromni napredak G-Power je iz petolitarskog V10 pomoću seta turbopunjača morao da istera čak 50 KS više, odnosno ukupno 800 KS!
Najbrža limuzina na svetu stiže iz mesta do 100 km/h za 4,35 sekundi, do 200 km/h za 9,5 sekundi, a do 300 km/h za 25,8 sekundi.

  

Ako želite da imate jedan ovakav moraćete da odvojite 253.000 evra bez poreza i ostalih dažbina.Nije puno jel da!?

Download BMW in Ovi Store now.

Rolls-Royce Ghost by Fenice Milano

Ako već niste znali Rolls-Royce je u vlasnistvu BMW-a.Zato vam predstavljam tjuniranu Rolls-Royce Ghost. Dizajnirao ga je Fenice Milano. Pošto je čovek italijan nije ni čudo što Divu odlikuje elegancija i stil. Diva će biti ponuđena u 3 dizajna (3 varijante), a to su Bela edicija, Teget i Bronzana. 

Bela edicija ima dvadesetčetvorokaratno zlato na haubi, hladnjaku i retrovizorima, morate priznati da je to kao da se vozite u maloj pokretnoj zlatari.

Teget verzija je manje luksuzna, tj ako želite nešto manje napadni dobićete "samo" hromirani hladnjak i belo zlatne akcente.

Na kraju, Bronzana edicija će imati isto zlato sa Bele edicije. 

 Evo kako to izgleda.

  

   

Nema šta čovek se baš potrudio da nikoga ne ostavi ravnodušnim kada vidi ovaj auto, pa makar to bilo i na slici. 

Download BMW in Ovi Store now.

MODELI BMW-a

Kao što sam već  napisao danas BMW ima 16 modela. Svaki od njih pruža maksimum svom vlasniku. Većina su strastveni sportisti i na ni jednom se nije štedelo što se tiče konjskih snaga.

Krenućemo od serije 1: 

1 Series

 



BMW serije 1 je BMW-ov najmanji model, izašao je 2004 u verziji coupe/cabrio (E82/E88) i hatchback (E81/E87).

 

Moj utisak je da je Nemačka kompanija ovim modelom htela da kupi ženski deo svet.Naravno nisu samo zbog toga toliki trud,već i da bi odgovorili konkurenciji koja je u tom segmentu dosta jaka, mada mi muski vozaci i dalje ne deluju toliko opasno u njemu kao u nekim drugim većim modelima.

Ps. Ako vidite devojku da vozi keca znate da joj je ili tata bogat ili je uspešna u zivotu i startujte je imaćete lagodan život,zamislite koji BMW bi vam tast kupio samo da mu ćera bude srećna

3 Series



Prvi model je izašao 1973 kao E21, slede: E30, E36, E46 i aktuelni E90 iz kojeg su nastali i E91 Touring, E92 Coupé i E93 Cabrio.

Slobodno mogu da kažem da je ovo jedan od najlepših automobila od svog nastanka. Po meni izbacivanjem ovog modela cilj BMW-a je bio je bio da pridobije ne tako veliki auto sa četvoro vrata kome brzina i snaga nisu slaba strana, čak sta vise ova dva segmenta su mu primarna. Oduvek su kupci za ne tako velike pare mogli da dobiju ovog malog sportistu i uživajući u njegovim performansama, a pritom ne zakidajući porpdicu na konforu i udobnosti. Zato i nečudi što je svaki novi model uspešmiji od predhodnog jer svaki daje više.

Ps. upozorenje drugim vozačima, nemojte da vas zavara njegova veličina i da misliteda je ovo auto da devojčice poješće vas na semaforu.

5 Series



Se pojavljuje prvi put 1972 i do sad je sedam  puta obnavljana. Prvi model nosi fabričku oznaku: E12 slede E28, E34, E39, E60/E61, aktuelni model F10/F11 i 5-Series Gran Turismo F07.

Poslednja serija ovog modela je izasla pre par meseci i uterala strah u kosti konkurenciji. Mnogi peticu smatraju starijom sestrom trojke,mada to svakako nije. Od početka je osvajao svojim namrštenim izgledom i predobrim performansama. U klasi među konkurencijom i dalje mu nema ravnog iako mnoge kompanije (pogotovu druge Nemačke) pokušavaju da ga skinu sa trona neuspevaju jer je serija 5 i danje neprikosnoveni vladar svoje klase.



6 Series

 




1976 izlazi prvi model: E9 coupé, da bi tek 2003 izašao aktuelni coupe/cabrio E63/E64. Za 2011 su vec najavljeni modeli F12 coupè i F13 cabrio.

 

Šta reći za ovog lepotu a ne ispasti glup. Svako ko se iole razume u kola i realan je rećiće da mu nema ravnog. Praveći ovaj model BMW je igrao na slepo i napravio čudo još davne 1976. jer do tada nije viđen takav model automobila. Iako je planirano da model iz 2003 bude koncept i da predstavlja budućnst (što i jeste svojim izgledom u to vreme ) Bavarci nisu mogli da odole a da ga ne puste u serisku proizvodnju. 

Po meni jedan od najboljih i najlepsih automobila današnjice. Jedva čekam da izađe novi model koji je planiran da se pojavi sledeće godine

 

7 Serija

 



BMW serije 7 je prvi put izašao 1977 kao naj-luksuzniji BMW-ov automobil. Prvi model je imao oznaku E23 zatim sledi E32, E38, E65/E66 i aktuelni model F01.

Najluksuzniji BMW koji postoji. Pravljen da vas neko vozi u njemu,pravi direktorski auto. Prosto vaše je samo da sednete na zadnje sedište,otvorite novine i uzivate u komoru koji pruža zajedno sa savršenim perfomansama, čak i na nasim drumovima (rupe po nasim pitevima se prosto ne osećaju koliko god vam to zvučalo neverovatno). Ima dosta jaku konkurenciju,i uvek je u vrhu pre svega zahvaljujući performansama svojih agregata koje su i vise nego dobre. Može se reći da je samo srce spotiste presađeno u telo gospodina.

X1



X1 je kompaktni SUV koji se proizvodi od 2009 godine.

 

Još jednom se BMW odlučio na hrabar potez i stavio jos jedan koncept u serisku proizvodnju. Ovim potezom je jos jednom pokazao da je bar dva koraka ispred konkurencije što mu se jako isplaćuje. Pravi mali džipčić za krstarenje ne tako teskim planinskim putevima.

X3

 




X3 (E82) je baziran na BMW-ovom modelu E46 serije 3, i prvi put je proizveden 2004.

Po meni lično ovo je jedan od promašaja BMW-a. Još jednom su hteli da budu inovativni i to im se malo i obilo o glavu.Tržiste nije bilo spremno za ovakam model i zato je ovaj model loše prošao.


X5


Prvi model se proizvodi od 1999 sa fabričkom šifrom E53. Sledi aktuelni model E70.

 

Danas je popularno voziti terenca po asvaltu.Mada ga oni izgleda i prave za to jer ovi modeli, ne samo BMW-ovi, i nisu prvenstveno za neke teže offroad terene. Razlog za to su performanse koje su kao da su za neku sportsku limuzinu a ne za terence. Ako zelite da uživate u planinskim putevima i vožnji u teskim uslovima kupite ladu NIVU a X5 ostavite za kurčenje po gradu.

X6

 


Napravljen je na osnovi od X5 E70. Početak proizvodnje: 2008.
Model za sebe!!! NEMA MU RAVNOG U KONKURENCIJI. Predstavlja spoj x5 i serije 6. Pravi sportista u srcu. Savrsen za parkiranje u Strahinjića bana!!!!!

Z4


Zamena za prethodne BMW Z1, BMW 507, BMW Z8, i BMW Z3 modele. Fabrička oznaka aktuelnog modela je E89.

 

Samo ću reći da je pravo uživaje spistiti krov i krstariti ulicama Beograda, jos da imate lepu devojku i život vam je lep (ako i nemate devojku ne brinite sa njim će te je sigurno naći)


M modeli
  

Za njih ne treba trošiti reči.Zvuk motora na par hiljada obrtaja govori sam za sebe.


M3


Prvi put se pojavljuje 1986 i ima oznaku E30 M3, sledi E36 M3 iz 1992 zatim E46 M koji izlazi u dve verzije: coupè i cabrio.

Aktuelni modeli imaju oznake E90 M3 limuzina, E92 M3 coupè i E93 M3 cabrio.

M5

 

 



Baziran na standardnoj E28 limuzini, izlazi 1984, sa oznakom E28 M5. 1989-e izlazi novi E34 M5, 1998 E39 M5, 2006 E60 M5 a za 2011 je predviđeno da izađe F10 M5.

M6

 


1983 izlazi E24 M635CSi M6. Aktuelni model BMW M6 Coupe (E63/64) se proizvodi od 2005.
Ne mogu a da ne kažem da mi je ovo omiljeni auto.Ubio bih za njega.Najbrži BMW čija je max. brzina 330 Km/h i koji ima 507 konja. OBOZAVAM GA I SVAKO KO VOLI BMW RAZUME ME!!!!!!!

 

Download BMW in Ovi Store now.
«Prethodni   1 2 3 ... 40 41 42