Špijunski video: BMW 1-Series GT na Nirburgringu

Download BMW in Ovi Store now.

Promo video: BMW 3 Series Gran Turismo

Download BMW in Ovi Store now.

BMW rasprodao M3

BMW je objavio da aktuelna generacija modela M3 više nije dostupna na tržištu. Kupci ovog sportskog automobila moraće da sačekaju premijeru njegove nove verzije koja je u pripremi.
Šef M odeljenja, Friedrich Nitschke, rekao je u razgovoru za Car and Driver da je odlazeći M3 "praktično rasprodat" i da ga trenutno nije moguće naručiti.
"Nastavićemo da proizvodimo M3 kupe i kabriolet narednih šest meseci, ali su sva ta vozila unapred prodata", objašnjava Nitschke.
Nakon godinu i po dana od pojavljivanja na tržištu najnovije Serije 3, BMW još uvek nije predstavio novu generaciju modela M3. Iz nemačke kompanije ranije je saopšteno da će sedan varijanta zadržati oznaku M3, dok će budući kupe i kabriolet biti preimenovani u M4.
Što se tiče motora koji će pokretati novi M3, Friedrich Nitschke je izjavio da će oni po konstrukciji biti bliski postojećim BMW pogonskim jedinicama, ali da će biti "optimizovani u skladu sa specifičnim potrebama i zahtevima kupaca M automobila".
Na pitanje o trocilindričnim BMW agregatima i mogućnosti da se i oni nađu u M modelima, Nitschke je odgovorio da smatra da su to atraktivni motori koji su u stanju da razviju 185 do 200 ks po 1 litru radne zapremine.
"Jedan 1.5 litarski trocilindraš u M verziji mogao bi da proizvodi i 300 ks, što ga čini potencijalno interesantnim za nas", objašnjava on.
Nitschke je kazao da je mala verovatnoća da budući M3 dobije pogon na sva 4 točka i da bi u tom slučaju automobil bio teži nego što je to poželjno.
"Iz razgovora sa našim kupcima zaključili smo da su oni zadovoljni sa zadnjim pogonom na M modelima", kaže Nitschke.
"Za one koji bi želeli da imaju sportski BMW sa pogonom na sve točkove, u ponudi su M Performance verzije, kao i X5M, X6M", dodaje on.

Izvo: b92.net

Download BMW in Ovi Store now.

Pravi mali bolid

Profil novog "BMW" serije 1 oslikava pravi trkački automobil. Predstavlja se kao moderan i snažan četvorotočkaš sa veoma prepoznatljivim karakteristikama, koje privlače poglede mnogih vozača. Ono što čini tako posebnom "BMW" model "114d" je način na koji se inovativni materijali kombinuju sa izvanrednim dizajnerskim elementima.
Ekipa Pressonline imala je jedinstvenu priliku da testira novog nemačkog "dizelaša" u verziji 1.6 sa motorom snage od 95 KS. Ovaj lepotan nudi najmoderniji motor i tehnologiju vesanja, ekonomičniju potrošnju goriva, više prostora za razliku od svog prethodnika, inovativne elemente i opremu. I dalje je jedini u svojoj klasi sa pogonom na zadnjim točkovima. Koristi dobre strane svog prethodnika, koji je već prodat u više od milion primeraka!
Prostranost, precizna elegancija i šarmantna funkcionalnost formiraju njegov sportski karakter. Unutrašnjost "jedinice" je maksimalno upakovana i izgleda kao pravi mali bolid. Upravljač i menjač savršeno leže pod rukom i tako obezbeđuju sjajnu preciznost i direktnost u menjanju brzina. Fokusiranost na kvalitet dizajna obuhvata i najsitnije detalje. Instrument tabla je široka i prostrana, a sve komande su na dohvat ruke što vozaču sigurno omogućava lagano upravljanje i užitak u vožnji.
Na našem testu u gradskoj vožnji "jedinica" je potrošila 6,9 litara, dok je na "otvorenom" putu isterala iz rezervoara svega pet litara dizela. Od 0 do 100 km/h sa ovim "spotristom" stigli smo za svega deset sekundi, a maksimalnu brzinu koju smo isterali na cajgeru je 210 km/h.
Tih i brz, šestostepeni manuelni menjač daje nabolji doprinos dinamičnoj vožnji. Opcioni sistem aktivnog upravljanja podešava odnos upravljanja prema brzini kojom se vozilo kreće zarad boljeg komfora, sigurnijeg skretanja i maksimalne agilnosti. Pri manjim brzinama, dva okreta su dovoljna da se dođe do kraja opsega. Na većim brzinama, odnos upravljanja se povećava zarad ravnomernijeg napredovanja. Aktivno upravljanje automatski reaguje ako oseti da ovaj "sportista" može proklizati pri kočenju ili skretanju.
Crveni ukrasni stepovi na sportskom volanu obloženom kožom i crveni brojčanici brzinomera i obrtomera demonstriraju svu dinamičnost koja se najčešće krije u najsitnijim detaljima. Sportska prednja sedišta za vozača i suvozača obezbeđuju savršenu podršku, čak i u najoštrijim krivinama. Celokupan enterijer dizajniran je tako da se vozač usredsredi na najvažnije - istinsko uživanje u vožnji. Krase ga mnogobrojni dizajnerski dodaci poput tipične "BMW-ove" bubrežaste prednje maske hladnjaka, ekskluzivnih aluminijumskih točkova... Zadnji deo sa hromiranim krajem auspuha i specijalnim branikom jasno stavlja do znanja da ovaj četvorotočkaš diše uzbudljivom količinom snage.
Pogon na zadnjim točkovima prenosi dinamičku energiju u svaki manevar i kao takav igra važnu ulogu u distribuciji idealno raspoređene težine. Školjka "jedinice" pri sudaru neće pući. Specijalna ojačanja u prednjem i bocnim delovima kao i u predelu oko putničke kabine efektno štite vozača i putnike. Branici absorbuju sile koje se javljaju pri udarima čineći da šasija ostane neoštećena. Izuzetno čvrsta školjka služi da omogući izuzetno precizno upravljanje i zadivljujuću agilnost.
Bezedan je za "sve pare". Njegovu sigurnost uključuju čak osam vazdušnih jastuka, elektronski sistemi ABS, CBC, DSC, ASC, DTC, DBC, CBS, kao i branici koji se vraćaju u originalni oblik pri udaru od 15 km/h napred i pozadi. Cena testiranog "BMW-a" je 22.990 evra.

Izvor: pressonline.rs

Download BMW in Ovi Store now.
«Prethodni   1 2