BMW vodi u prodaji luksuznih automobila u odnosu na Mercedes i Audi

BMW je povećao distancu u odnosu na Mercedes i Audi kada je reč o prodaji luksuznih automobila i to zahvaljujući njihovom X1 kompaktnom SUV modelu, kao i sedan i karavan modelu serije 3.
U toku novembra BMW je zabeležio prodaju 145.452 jedinice, što je povećanje od 26% zahvaljujući povećanju potražnje za pomenutim modelima. Prodaja Audi vozila povećana je za 11% na 123.6900 jedinica, dok je Mercedes zabeležio povećanje prodaje od 5.7% i ukupno prodatih 120.346 jedinica.
Uprkos teškoj ekonomskoj situaciji, interesovanje za luksuzna vozila je povećano i dok BMW, Mercedes i Audi planiraju da zabeleže rekordnu prodaju ove godine, drugi proizvođači u Evropi se trude da izbegnu najnižu prodaju u regionu u poslednjih sedamnaest godina.

Download BMW in Ovi Store now.

BMW Group proslavlja 40 godina postojanja električnih automobila

 

BMW proslavlja 40 godina proizvodnje električnih automobila. Sve je počelo na olimpijsim igrama u Minhenu 1972. kada je BMW predstavio dva 1602 električna prototipa. Model 1602 je imao elektični motor sbage 43 konja koji je pokretalo dvanaest 12V baterija.
Prvi BMW elektročni automobila je od 0 do 50 km/h ubrzavao za 8 sekunddi, maksimalna brzina mu je bila 100 km/h a sa jednim punjenjem mogao je da pređe 30 km.
1975. BMW je predstavio LS Electric. Ovaj model je bio opremljen regenerativnim kočnicama i onboard punjačem, pri čemu ga je karakterisao električni motor snage 23ks i deset 12V baterija. Početkom osamdesetih godina BMW je započeo razvoj 325iX Electric modela. 
325iX Electricje bio opremljen NaS baterijama, koje su imale gustinu energije tri puta veću nego baterije u prethodnim modelima. Model 325iX je bio prvo održivo električno vozilo. On je imao električni motor snage 30ks koji je omogućavao ubrzavanje od 0 do 50km/h za 9 sekundi, maksimalnu brzinu od 100km/h i mogućnost prelaska 150km jednim punjenjem baterija.
Tako je sve počelo a danas BMW ima jednu od najrazvijenijih tehnologiaj za proizvodnju električnih automobila široke potrošnje.
Više slika starijih BMW-ovih električnih modela pogledajte OVDE.

 

Download BMW in Ovi Store now.

BMW serije 1 facelift

Aktuelna, druga generacija BMW-ove serije 1 je predstavljena prošle godine (prvo sa 5 vrata, ove godine i u trovratnoj verziji), a sada su lovci na auto novitete na putevima već snimili test vozila restilizovane verzije.
Kao što se vidi sa ove špijunske slike, BMW serije 1 (F20/F21) će izmene doživeti pre svega na prednjem delu (svetla, branik).
Naravno, prednji deo test vozila je još uvek pod maskom, pa ostaje da sačekamo na sledeću godinu kada će doterana serija 1 biti i zvanično predstavljena javnosti.
Izvor: AutoBlog.rs

Download BMW in Ovi Store now.

Video: Ovako nemojte parkirati BMW Z4

Download BMW in Ovi Store now.

BMW Design osvojio čak 13 “iF Design” nagrada

Uz čak 13 nagrada u 2013 iF Design Awards – jedan od najboljih dokaza za izuzetna dizajn dostignuća – International Forum Design još je jednom prepoznao izvanredna postignuća u BMW Group Design.
IF Product Design Award 2013 nagrade osvojili su: BMW serije 3 Touring, BMW serije 3 limuzina i motocikli BMW HP4 i Husqvarna Nuda 900 R.
“Žetva” iF Communication Design Award nagrada upotpunila je ona za instalaciju COLOUR ONE MINI automobila.
Osam dodatnih “iF Product Design Awards” priznanja otišlo je u ekipu BMW Group Designworks USA.
Nagrade će biti dodeljene 22. februara 2013, tokom iF Design Awards u noći svečanosti koja će se održati u BMW Welt-muzeju u Minhenu.

Izvor: Radulovic-group.com

Download BMW in Ovi Store now.

Trostruki uspeh za BMW na AutoBild listi vozila koja zadržavaju cenu

Novi BMW 320d Touring, BMW X1 xDrive 18d i BMW 520i su ocenjeni među najboljima kada je reč o zadržavanju vrednosti vozila u istraživanju koje je sproveo Auto Bild.
Izvanredan kvalitet BMW vozila, sportski stil i efikasnost te ekspresivni dizajn su sve svojstva koja čine BMW vozila veoma cenjenim kada ih prvi vlasnik prodaje i zbog svega toga ova vozila lako nađu svoje kupce čak i kada su polovna, uz cenu koja ne pada u tolikom procentu kao kod nekih drugih modela.
Izvanredan kvalitet BMW vozila, sportski stil i efikasnost te ekspresivni dizajn su sve svojstva koja čine BMW vozila veoma cenjenim kada ih prvi vlasnik prodaje i zbog svega toga ova vozila lako nađu svoje kupce čak i kada su polovna, uz cenu koja ne pada u tolikom procentu kao kod nekih drugih modela.
Izvor:Moto.rs

Download BMW in Ovi Store now.

BMW Group povećao prodaju za 10,1%

BMW Group je za prvih 11 meseci ove godine širom sveta prodao 1.664.088 vozila, što predstavlja rast od 10,1 odsto u odnosu na isti period 2011. godine.
Samo u novembru BMW Group je zabeležio prodaju od 170.932 vozila, a to je povećanje od 23,0% u poređenju sa istim mesecom 2011. godine.
Sam BMW je u novembru 2012. plasirao 145.452 vozila (rast 26,4%), a za 11 meseci 1.388.274 automobila (rast 10,9%).
MINI je prodao 25.077 automobila u novembru (+ 6,6%), a za 11 meseci 2012. kupce je širom sveta našlo 272.773 Minija (+ 6,7%).
BMW Group je u Evropi tokom novembra 2012. prodao 76.084 automobila (rast 9,9%), dok je za 11 meseci na evropskom tržištu plasman povećan na 787.286 automobila (rast 1‚5%).
U Kini je za 11 meseci ove godine prodato 295.974 BMW-a i Minija (+ 37,6%), a u SAD-u je BMW Group za 11 meseci pronašao 303.728 kupaca (+ 11,3%).
Takođe, BMW Motorrad je u prvih 11 meseci 2012. uspeo da proda više od 100.000 motocikala (100.289 komada, rast od 0,2%), a Husqvarna Motorcycles 9.484 motocikla (rast 19,2%).

Izvor– Autoblog.rs

Download BMW in Ovi Store now.