Video : Ginisov rekord: Ekstremno MINI parkiranje

Prošle nedelje u Kini je oboren Ginisov svetski rekord u paralelnom parkiranju, a glavne uloge u izvođenju ovog rekorda imala su tri MINI-ja. Novi svetski rekord je uspe da svojim Minijem uparkira vozilo između dva druga MINI-ja sa sa ukupnim zazorom između parkiranih vozila od samo 15 centimetara.
Ovaj rekord samo dokazuje neprevaziđenu agilnost MINI automobila. Pogledajte video:

Izvor: Radulovic-group.com

Download BMW in Ovi Store now.

Takičenje ko će više držati ruku na BMW-u serije 1 u Kini


U Kini nedavno održano takmičenje koje je organizovano kao promocija novog programa prodaje nekretnina.
Suština igre je bila u tome da učesnici što je moguće duže izdrže držeći ruku na BMW automobilu Serije 1. Pobednik bi bio onaj koji najduže bude mogao da drži ruku na vozilu. Takmičenje se malo otelo kontroli obzirom da je od 120 prijavljenih uzelo učešće a pobednik je dobijen tek posle 87 sati.
Pobednik međutim nije dobio pomenuti BMW u trajno vlasništvo, već će morati da ga vrati nakon pet godina. U svakom slučaju, uprkos tome što BMW nije imao ništa sa organizovanjem ovog takmičenja može biti zadovoljan koliko Kinezi vole ovaj brend.

Download BMW in Ovi Store now.

BMW M Experience na stazi NAVAK

Sportski modeli BMW M serije zahtevaju adekvatne uslove da biste mogli da u potpunosti iskusite sve njihove mogućnosti gurajući ih do krajnjih granica na NAVAK stazi u Subotištu. Brojni novinari imali su priliku da za volanom BMW M5, BMW X5 M i BMW X6 M modela ispitaju nemačke sportiste.
BMW M vozila, takođe poznata kao M-Technik ili samo kao M - što je skraćeno za Motorsport kreiran je za trkačke BMW automobile. Prvi zvanični M automobil je bio BMW M1 koji je prikazan 1978. godine na sajmu automobila u Parizu. Potom su usledili BMW M535i 1979, potom M635 CSI 1983 i M5 1985. godine - svi sa istim 3.5L motorom i snagama od 219-286 konja. Onda 1986. godine prvi M3 sa 2.3L motorom od 195 konja predstavlja prvi i ujedno i manji motor i od tada nadalje BMW gotovo stalno menja zapremine motora za svaki od M vozila posebno.
Dok je još u toku trajanje BMW M Experience na NAVAK stazi u Subotištu, mi vam prenosimo prve utiske sa lica mesta.
Arsenal vozila koja su dostupna, a sva su registrovana na nemačke table odakle su naravno vozila i došla, su bili dva BMW M5, potom dva BMW X6 M i jedan BMW X5 M model.
Pre vožnje, dobili smo instrukcije kako treba pravilno sedeti da bi se mogao sportski automobil pravilno voziti u oštrim sportskim uslovima. Ukratko, prvo treba namestiti visinu sedišta, potom nagib naslona koji treba da je dosta uspravan i potom se povlači sedište po dubini tako da leva noga dok stiska kvačilo pravi ugao od 120 stepeni.
Najbitniji deo je svakako manevrisanje i kočenje, pa smo se nakratko zagrevali na čunjevima i na naglom kočenju sa brzom promenom pravca, a onda je na red došla vožnja po stazi u punoj brzini.
BMW M5 je svakako najpotentniji M automobil i njega je upravo bilo i najveće zadovoljstvo i voziti u smislu ležanja na putu i uopšte brzine kojom je moguće voziti ovaj automobil. Automobil ima posebno setovanje volana, menjača i oslanjanja i valjalo je sve staviti na Sport Plus mod kako bi se sportske mogućnosti automobila dovele do maksimuma.
BMW M5 ne oseća svoju masu u krivinama, raspored težine očigledno savršen dozvoljava BMW M5 idealan prolaz kroz krivine. Zvuk motora je brutalan, sportski, pravi BMW-ov, koji je do krajnjih granica razvio sam zvuk tako da vam adrenalin ne sme pasti ni jednog trenutka, a vi birajte zbog čega: zvuk, performanse, masivne G sile, uzbudljivo prkošenje silama fizike.
Drugi u nizu je bio moćni BMW X5 M u prepoznatljivoj plavoj M boji. Sama stilizacija automobila je bez zamerke, a može se reći da dosta elemenata direktno pozajmljuje sa BMW M5, što je i logično.
Možda je u pitanju terenac, ali je genetski kod M automobila jasan. Na pravcima i u blažim krivinama gde masa ne igra preteranu ulogu, BMW X5 M se ponaša vrlo blizu BMW M5 modela - uz svu nevericu da tako veliki terenac može vući toliko snažno.
Ukoliko vam BMW X5 M nije dovoljno brutalan, možete se odlučiti i za BMW X6 M koji svojom sportskom siluetom dodaje još agresivnosti. Na najvećoj krivini na NAVAK stazi držanje punog gasa vas stavlja u situaciju da se krećete preko 120 km/h u krivini, što u samom vozilu zaista deluje kao da ćete se prevrnuti - automobil drži pravac i ekstremno je stabilan, ali vam mozak jednostavno govori da to što osećate potpuno neprirodan osećaj na koji morate da se naviknete, time što ćete još snažnije dodati gas i testirati mogućnosti do kraja.
Ukoliko imate oko 100.000€ koliko svaki od ovih lepotana košta okvirno, nema šta da razmišljate - BMW je smislio odličan način da potrošite takvu količinu novca.
Izvor : Moto.rs
Više slika pogledajte na našoj Facebook Fan stranici.

Download BMW in Ovi Store now.

Video : Ovako izgleda kada se međusobno sudare članovi BMW M Cluba

Udobna vožnja gradskim ulicama Moskve, u trenutku se pretvorila u noćnu za nekoliko članova lokalnog BMW M Cluba, nakon što je zbog greške jednog vozača došlo do lančane reakcije u kojoj je učestvovalo nekoliko BMW automobila.
Video snimci iz dva automobila pokazuju kako je do nesreće došlo nakon što se vozač plavog BMW-a M5 (E34) pokušao prestrojiti u desnu traku, da bi u isto vreme žuti BMW M3 Coupe (E46) velikom brzinom prišao sa leđa. Kao rezultat toga, vozač je izgubio kontrolu nad M3 i zabio se u BMW koji je sve to snimao (plavi BMW M3 sedan (E90)), a u čijem je "dupetu" nakon toga završio i narandžasti BMW 1M Coupe.
Iako nije vidljivo iz video priloga, slike sa mesta nesreće pokazuju da je barem još jedan automobil, Subaru Forester, učestvovao u nesreći. Prema jednom ruskom web portalu, troje ljudi je povređeno u nesreći, na sreću niko ozbiljno.
Više slika ove nesreće pogledajte OVDE, a u nastavku pogledajte snimek.



Download BMW in Ovi Store now.