BMW planira da dizel verzije Serije 7 predstavi u SAD


Novi BMW serije 7 je predstavljen prošle nedelje, a najnovija vest je da će se u Americi pojaviti dizel verzija sa 3,0 litarskim šestocilindričnim motorom.
Ovaj model bi se prodavao pod oznakama 735d i 740d i najverovatnije bi ga karakterisao pomenuti 3.0L motor koji razvija 265 KS i 567Nm obrtnog momenta. Još jedna verzija pomenutog modela sa 3.0L motorom se prodaje u Evropi i ona donosi 308 KS i 620Nm obrtnog momenta.

Download BMW in Ovi Store now.

Predstavljen vizualizator za BMW seriju 3 Touring

 


BMW je ovog vikenda predstavio novi online alat za BMW seriju 3 Touring. Sa novim, jednostavnim Visualizerom postavljenim na Facebook platformu možete konfigurisati prema sopstvenim željama i očekivanjima vaš individualni BMW 3 Touring za veoma kratko vreme.
Proverite kako novi sportski karavan izgleda sa različitim bojama eksterijera, različitim aluminijumskim točkovima i naravno različitim kombinacijama u enterijeru.
Samo jednim klikom možete promeniti boje enterijera kao i materijale, te ih uklopiti sa ostakom vozila.
Probajte vizualizujte sopstveni BMW serije 3 Touring!

Izvor: Radulovic-group.com

 

Download BMW in Ovi Store now.

24 Video: The World’s Best Car Videos



























Download BMW in Ovi Store now.

BMW zainteresovan za Seriju M7

U prošlosti kompanija BMW je redovno odbijala da napravi M7 model. Istina, postojala je verzija Alpina B7 ili model 745i koji je pravljen osamdesetih godina samo za južnoafričko tržište, ali globalno jednog ovakvog modela nije bilo.
Sada se međutim ti planovi menjaju. Nakon najave nove Serije 7 pojavljuju se informacije da bi nemačka kompanija, odnosno njeno M odeljenje moglo da radi na Seriji 7. Sa primenom modernih tehnologija, pre svega twin-turbo V8 motorom i aktivnim sistemima oslanjanje, ovaj model bi mogao da bude istinski pobednik.
M7 bi mogao da obezbedi sportske performanse M brenda, uz istovremeno zadržavanje luksuza po kojem je ova serija luksuznih modela čuvena. Međutim, ako se i donese takva odluka, to neće biti tako brzo, obzirom da kreiranje pravog M modela traje i do pet godina, pa uz pretpostavku da se nešto i uradilo po ovom pitanju ne možemo očekivati M7 pre 2016.

Izvor: Moto.rs

Download BMW in Ovi Store now.

BMW Series 3 Vs Mercedes-Benz C Class Vs Audi A4

Nedavno predstavljenom verzijom „serije 3” prirodno je stavljeno u prvi plan poređenje sa istorijskim rivalima, a troboj kompaktnih limuzina dao je odgovor na pitanje ko je aktuelni lider u C segmentu, i koje finese razlikuju konkurentne modele uglednih kompanija.
BORBA ZA TRON
Imidž najkomercijalnijih i po mnogima najpoželjnijih modela koji nam dolaze iz ponude kompanija BMW, Mercedes i Audi svakako je rezervisan za zlatnu sredinu luksuza, performansi, ali i cene. Iako je recept za uspeh manje više poznat, unapređenja konkurenata i sve viši standardi kupaca motiv su da se svaki novitet proprati sa velikom pažnjom. Tradicija da se sportski užitak nalazi za upravljačem „serije 3”, luksuz i elegancija u enterijeru „C klase”, a klasika i vanserijski kvalitet materijala u Audijevoj „četvorci” ovoga puta nije nas ograničila da do detalja ispitamo koliko su trenutni modeli kompaktnih premijum limuzina uspeli da opravdaju očekivanja tradicije, a koliko su plod želje za promenom. U skladu sa trendovima, želeli smo takođe da odmerimo snage najsavremenijih dizel motora, koji zaista ubedljivo spajaju gotovo sve vrline koje savremeni kupci od pomenute trojke i očekuju, ne zapostavljajući performanse ali ni zaista ekonomičnu potrošnju goriva.

Sport ili elegancija


Na terenu dizajna, svaki od tri testirana modela očekivano je doneo porodične karakteristike, najbolja rešenja iz prošlosti, ali i aktuelne moderne detalje koji su neophodni za uspeh. Emocije i sportsku stranu može se reći očekivno je u prvi plan stavila kompanija BMW, koja je u šestom izdanju „trojke” promovisala zaista skladan izgled i aerodinamičku siluetu. Po tradiciji, „serija 3” izgleda dinamično, sportski orijentisano, a u istoimenom paketu opreme, koji podrazumeva atraktivne felne od 18 inča, dok Melburn crvena boja karoserije savršeno potencira pregibe i linije na bokovima. Kod po mnogima najvažnijeg, prednjeg dela nije bilo rizičnih eksperimenata, pa se kao najsvežiji estetski trik izdvaja spojena celina svetala sa maskom hladnjaka, popularnim bubrezima, što je rešenje koje je promovisano u najnovijoj F30 generaciji. S druge strane, Mercedes je odigrao na kartu elegancije, sa dominantnom maskom hladnjaka i lepo izvajanim prednjim branikom. Centralno postavljena trokraka zvezda, i svetla koja u gornjem delu skladno prelaze na teritoriju haube elementi su koji se izdvajaju, pri čemu se uvek za Mercedes privlačna crna boja i srebrni detalji poput felni i bočnih lajsni svakako lepo uklapaju u odmeren i prepoznatljiv stil svih limuzina iz Štutgarta. Treći u nizu, Audi, ostavio je na ekipu „Top Speed“ magazina utisak klasično dizajniranog modela, koji se savršeno uklapa u aktuelnu fabričku ponudu. Iako su vidljivi detalji koji krase sve najaktuelnije modele u Audijevoj ponudi, poput oštrih i efektnih prednjih svetala, može se reći da je prvenstveni cilj bio da „četvorka” deluje zrelo i sa izraženom misijom spajanja porodično orijentisanih ali i poslovnih kupaca.

Opravdana očekivanja


Pri ulasku u enterijer, najveću pažnju posvetili smo modelu koji je poslednji predstavljen na srpskom tržištu. Budući da je reč o klasi koja po svemu predstavlja većinu vrlina bavarskog brenda, očekivali smo za karakterističan sportski luksuz, i atmosferu koju najbolje poznaju vlasnici i ljubitelji BMW-a. Reputacija vozačkog automobila u prvom redu nas je navela da sednemo upravo na vozačevo sedište, jer je „serija 3” poznata po gotovo idealno odmerenom položaju i ergonomiji. Sedište opšiveno crvenim koncem još jednom je potvrdilo, da BMW-u zaista malo ko može da parira kada je reč o poziciji sedenja, dimenzijama sedišta i skladu sportske potpore, koja se ipak ne odražava nepovoljno na svakodnevni komfor. Ostatak kabine osmišljen je u klasičnom BMW maniru, koji u prvi plan stavlja vozača i raspored komandi koji se menja veoma retko i minimalno. Iako će nekome možda zasmetati pomalo konzervativan dizajn instrumenata ili prostora na centralnoj konzoli, u Sport paketu opreme, testirana trojka bila je ukrašena adrenalinskim crvenim detaljima, što će nesumnjivo prijati mlađim vozačima. Neočekivano, u direktnom poređenju, najnoviji BMW dokazao je da ima najviše prostora za kolena i glave putnika na zadnjoj klupi, što je samo jedno u nizu unapređenja koja su nemački inženjeri stavili na spisak prioriteta. U unutrašnjosti Audija dočekala nas je poznata kombinacija tamnih tonova i nenadmašnog kvaliteta materijala, jer kada je reč o kvalitetu izrade „A4” zaista postavlja standarde. Najmekša plastika, prvoklasna koža i srebrni detalji formiraju celinu kojoj se osim naglašeno klasičnog, pomalo hladnog stila malo šta može zameriti. To ipak ne znači da je ambijent osmišljen bez greške, jer ponuda prostora i dizajn pojedinih elemenata, poput upravljača definitivno može da se u skladu sa renomeom Audija unapredi u budućnosti. Audi briljira u kategoriji najsavremenije multimedijalne opreme, savršenog muzičkog sistema, a na spisku pohvala se nalazi i dosledan raspored komandi koji ne zahteva privikavanje i čitanje fabričkog uputstva. Najnovija „C klasa” potvrdila je definitivnu želju Mercedesovih dizajnera ka približavanju generaciji mlađih kupaca, i dizajnu enterijera koji napušta tradicionalna rešenja. Možda je još važnije da u aktuelnom izdanju „C klasa” gradi svoj put, i ne predstavlja umanjenu „S klasu”. Modernija kabina akcentovala je prostor koji je na raspolaganju vozaču jer se atraktivan volan od perforirane kože i trostruki instrumenti sa belom pozadinom mogu svrstati u najuspelija rešenja na tržištu. Pohvale beležimo i u položaju i dimenzijama prednjih sedišta, kao i u nostalgičnim detaljima poput skale radio uređaja koja nepogrešivo podseća na period slavne Mercedesove prošlosti.



Spajanje suprotnosti


Prilikom izbora kombinacije motora i menjača uzeli smo u obzir rezultate prodaje, kao i sklad koji uz malo odstupanje Mercedesa dvolitarski dizelaši i automatski prenos pružaju u gradu ali i na dužim relacijama. Očekivali smo veoma dobra ubrzanja, komfor čak i na beogradskim putevima, ali i ekonomičnost po meri porodičnog budžeta, a Top Speed test dao je pre svega odgovor o finesama koje će osim cene buduće kupce definitivno najviše i interesovati. U skladu sa iskustvom, ali i tradicijom koji su ispisale ugledne kompanije možemo reći da je upoređivanje karaktera i performansi proteklo u znaku zaista minimalnih razlika. Na papiru najjači, BMW je i u praksi dao svoj maksimum prilikom ubrzanja, ali i snažnog subjektivnog utiska koji ostavlja. „Trojka” prima gas najodlučnije, kada 184 konjske snage potvrđuju iskustvo inženjera iz Minhena, i sportskog šarma koji zaista dolazi do izražaja čak i u „naftaškom” izdanju. Koliko je tehnologija dizel motora napredovala pokazuje i štoperica, jer 100 kilometara na čas verzija „320d“ stiže za 7,5 sekundi. Podjednako nas je impresionirao i osmostepeni automatski menjač, koji nudi opciju kompletne automatike, uvek atraktivne promene na volanu, ali i ručnog „šaltovanja”, koje možda i najviše pristaje karakteru impresivnog motora. Iskustvo koje je „serija 3” sticala od 1975. godine, između ostalog i na terenima najzahtevnijih sportskih takmičenja vidljivo je kada se testira uvek hvaljeno oslanjanje i koncepcija pogona na zadnjoj osovini. Agilnost kojom i najnovija trojka menja pravac na višim brzinama, način na koji se ponaša čak i u najzahtevnijim krivinama utiče da se samopouzdanje čak i manje iskusnih vozača podiže sa pređenim kilometrima, pa doprinosi da se „serija 3” i dalje uzima kao merilo upravljivosti u celokupnoj klasi. Mogućnost da porodična limuzina nudi ulogu sportske vožnje, i potencijala koji nudi vrhunska kombinacija motora i menjača potvrdila je sve vrline koje su doprinele da se BMW i nametne kupcima kojima je utisak za volanom na vrhu prioriteta. Igra brojeva kaže da se večiti rival, „C klasa” sa oznakom „C220 CDI“ nastupa takođe ubedljivo, jer nudi 170 konja, koje se prenose uz pomoć odlične automatike takođe na zadnju osovinu. Ipak, u skladu sa nasleđem „C klasa” je orijentisana ka veštom balansiranju performansi i komfora. Prvi metri dali su odgovor da je Mercedesova koncepcija ogibljenja garantuje uglađen osećaj u kabini, i umeće relaksiranosti koji je Mercedes usavršavao decenijama. Snaga se na pravcu i te kako oseti, pa i „C klasa” do „stotke” stiže ubedljivo, za 8,1 sekundu. Treći, ali ne i poslednji u nizu, Audi se odlučio za promišljen sklad izuzetne snage i prijatne vožnje. Jedini u grupi, Audi se opredelio za prenos 177 konjskih snaga na prednju osovinu, što se nesumnjivo odrazilo i na ponašanje u vožnji, koje smo u praksi osetili na oštrijim zavojima. Sigurno i predvidjivo, „A4” je definitivno pravi izbor kupaca koji cene mirnu i udobnu vožnju, i koji nemaju izražene sportske ambicije koje u Audijevoj ponudi i dalje ostaju privilegija serije „S4”. Ubedljivo kočenje, sjajne performanse (0-100 km/h 7,9 s) koje je obezbedio legendarni komon-rejl sistem uz asistenciju turbine, sada značajno manje bučnog TDI motora kompletiraju izbalansiran nastup Audija koji je definitivno po ukusu većine kupaca.

Slatke muke
Nakon detaljnog Top Speed upoređivanja, ostaje dilema koja se prirodno nametnula i na samom početku testiranja. Koliko god da su slični i prilagođeni aktuelnim trendovima, „serija 3”, „C klasa” i „audi A4” nose i snažno nasleđe, specifičnosti na kojima proizvođači insistiraju, ali i koje verni kupci zasigurno vole i poštuju. Upravo zbog toga, pogrešno bi bilo proglašavati najboljeg, jer su sva tri modela dokazala da su najbolja upravo različitim kategorijama kupaca, koji već imaju razvijen sistem potreba. Ostaje da svako izabere svoj koktel i dozu sportske vožnje, imidža ili tradicije, a kvalitet i zadovoljstvo koje premijum trojka pruža, definitivno neće izostati.
Izvor : TopSpeed.rs

Download BMW in Ovi Store now.