Ukraden jedini BMW 550i Sophisto u Americi i još 5 luksuznih BMW-a


Sećate li se filma Gone in Sixty Seconds za Nikolasom Kejdžom u kome je ekipa maznula vrhunske mašine? Scenario su “prekopirali” kradljivci u Njujorku i kako javlja NY Post maznuli su 6 najnovijih BMW modela iz luke i to automobile koji su bili  namenjeni za Njujorški auto salon.
Jedan od šest automobila je i model “550i Sophisto” jedini u SAD, a što je zanimljivo automobili su “pokupljeni” u 3 prepada. Najmanje trojica lopova prvo su prethodnog vikenda upali u skladište i odvezli Sophisto, 535xi i jedan 650i, a zatim su se vratili ponovou ponedeljak naveče i odvezli 750 LXI, a veruje se da su zatim u sredu ponovo bili “u akciji” i odneli ostatak (?!). Prosto nezamislivo i “kao u filmu” ;)
Izvor : Personalmag.rs

Download BMW in Ovi Store now.

Promo video : BMW 6 Gran Coupe

Više fotografija pogledajte OVDE.

Download BMW in Ovi Store now.

BMW serija 4 Gran Coupe krajem sledeće godine


BMW po uzoru na seriju 6 Gran Coupe priprema kupeovsku limuzinu serije 3, koja će poput coupe i cabrio verzija ovog modela dobiti oznaku serija 4.
Serija 4 sa četvora vrata će slediti put serije 6 Gran Coupe, pa će imati nešto duže međuosovinsko rastojanje od standardnog modela, a pozadi će nuditi dva više nego upotrebljiva sedišta. Prednji deo će u osnovi biti prenet sa coupea, ali nekoliko ukrasa bi trebalo da rezultira  tzv. upmarket utiskom.
Motorizacija će odgovarati onoj u coupeu i kabrioletu, odnosno u ponudi će se nalaziti verzije 420d, 428i i 435i. Takođe, kasnije će istići i M4 Gran Coupe koji će pokretati 6-cilinrdični redni turbo benzinac snage oko 450KS.
Dolazak serije 4 na tržište se očekuje krajem sledeće godine.

Izvor:AutoBlog.rs

Download BMW in Ovi Store now.

BMW 545i sa Vossen felnama


Kompanija Vossen Wheels predstavila je novi set aluminijumskih felni za BMW serije 5 nazvan VVS-CV2.

Reč je o 20“ felnama sa brušenom spoljnom stranom i ispolirano koje poseduju Vossen logo u sredini. Pomenute felne su odlično rešenje kojim možete da svoj BMW sedan pretvorite u spušteni kruzer model.

Pored novih felni BMW 5 nije dodatno tjuniran i dobio je samo zatamljena stakla. Inače pokreće ga 4,4 litarski V8 motor snage 333KS.

Download BMW in Ovi Store now.

VIDEO: Rolls-Royce Phantom Series 2 na Autocar probi


Download BMW in Ovi Store now.

Intervju: Brian Watts, direktor prodaje i marketinga M odeljenja BMW-a

Brajan Vots nam je u ekskluzivnom razgovoru izneo neka zapažanja u vezi sa planovima čuvenog sportskog ogranka bavarskog proizvođača
  
Da snovi postanu stvarnost
PROMOCIJI BMW „serije 3“ u Beogradu prisustvovao je i Brajan Vots, direktor prodaje i marketinga poznatog spotskog M odeljenja. Iskoristili smo ovu priliku za eksluzivni intervju sa njim. Amerikanac nam je otkrio da će biti izvesnih promena u pogledu strategije, ali i da će M modeli ostati verni tradiciji i biti i dalje onako sportski, uprkos savremenim trendovima „daunsajzinga“ i energetske efikasnosti. Kao najbolji „dokaz“ za to istakao je primer modela „M5“, koji je i pored motora manje zapremine već postavio standarde u klasi. Ujedno, Vots veruje da se propisima može ograničiti emisija izduvnih gasova, ali ne i kretanje. I siguran je da su BMW i M odeljenje na pravom putu da objedine savremene zahteve i odlične performanse...
Kako izgledaju planovi M odeljenja za narednu godinu?
Vots: Nadam se da ćemo imati jednu uspešnu godinu, kao što je to bila i prošla, odnosno da ćemo nastaviti sa dobrim rezultatima. Naime, 2011. bila je najuspešnija u istoriji BMW M odeljenja do sad, a ujedno se nadam da ćemo sa modelima koje pripremamo ispuniti očekivanja naših kupaca.

Koje je najbolje tržište modela iz M odeljenja?
Svako tržište je drugačije i treba ga posmatrati iz drugačije perspektive i ugla. Ako govorimo, recimo, o rezultatima prodaje, onda su SAD za nas na prvom mestu i naše najveće tržište. Tu prodajemo oko 40 procenata naše proizvodnje. Potom, tu su nemačko i britansko tržište, ali ono što je posebno zapanjujuće je rast koji ostvarujemo u Kini. U protekle dve godine naša prodaja na kineskom tržištu je porasla za više nego dva puta i oko 400 procenata.

Možete li da opišete kako izgleda tipičan kupac modela BMW M odeljenja?
To je veoma interesantno pitanje, kojim se često bavimo... Imamo dva različita profila kupaca, prvi je sportski entuzijasta, a drugi možemo nazvati fanom M stila. I taj drugi tip je posebno zanimljiv, jer ti fanovi dolaze iz različitih društvenih slojeva i profesija. Neki od njih su lekari, neki advokati, a neki su opet sasvim obični ljudi koji su uštedeli novac da bi ispunili svoje snove o automobilima. I zato se mi iz M odeljenja trudimo da automobilski snovi postanu stvarnost. Ako pogledate našeg kupca u SAD videćete da se on dosta razlikuje od onog u Nemačkoj, koji je znatno konzervativniji, dok je u Kini situacija, opet, sasvim drugačija. Tamo se mnogi ljudi starosti ispod trideset godina, čak sa dvadeset dve ili dvadeset tri, odlučuju da kupe svoj prvi M model. U Evropi je to potpuno drugačije i naši glavni kupci su nešto stariji, odnosno ljudi u četrdesetim godinama. Zato kažem da je svako tržište priča za sebe i ovo pitanje u vezi sa kupcima veoma zanimljivo. Ono zahteva nešto drugačiji pristup, jer u globalnoj komunikaciji moramo da se fokusiramo u jednom smeru, dok u pogledu ponude modela treba da pažnju obratimo u drugom. To znači da naša strategija glasi - razmišljaj globalno, deluj lokalno!
Koji model iz M ponude je Vaš izbor?
Iz aktuelne M game izdvojio bih „M5“. Trenutno ga vozim i konačno bili ste sa nama u Španiji na promociji, pa ste mogli i sami da se uverite kakav je to automobil. On u potpunosti odgovara mom stilu vožnje, koji je malo agresivniji i koji od vozila zahteva dobar odziv na sve komande. Međutim, i „M3“ je model koji ima veoma slične karakteristike i oštrinu koju volim kod automobila, a uz sve to je u osnovi pravi kupe. Zato, možda mislim da je pravi odgovor na ovo pitanje „M3“, koji je svojevrsna ikona BMW-a, dok je „M5“  automobil sa dva kraraktera, kojim možete ići na posao svakog dana, ali i na stazu.

Kakvi su Vaši dalji planovi u vezi modela „M3“?
U ovom trenutku mogu da kažem da ćemo se sa modelom „M3“  družiti još neko vreme. Rezultati prodaje su sasvim dobri i svake godine smo u vrhu ovog segmenta. Ima planova za neke posebne verzije, jer pred nama su bar još dve godine njegovog tržišnog života u kojima ćemo dalje razvijati ovaj sjajan automobil. I nadam se da ćemo sa „M3“ imati još uspeha.

Šta mislite od dizel tehnologiji i upotebi ovih motora u M odeljenju?
U osnovi naše ponude su benzinski motori, ali to ne znači da tako mora i da ostane. Kada pogledamo razvoj i napredak koji je tehnologija dizel motora imala poslednjih godina, svakako da ni mi u M odeljenju ne možemo da ostanemo ravnodušni. Ima različitih planova, no za sada je još uvek rano bilo šta reći o tome osim da pažljivo pratimo razvoj dizel motora, njihovu efikasnosti i potencijale.
Kako glasi pitanje koje bi Vas iznenadilo?
Tokom jednog događaja u Australiji, jedan Vaš kolega me je pitao da li igram salsu?! To me je, priznajem, zbunilo... A inače, volim muziku i u Nemačkoj, gde sada živim, imam svoj rokenrol bend sa kojim često sviram.

Kada ste spomenuli muziku, koji motor iz M odeljenja Vam najbolje zvuči?
Možda ne treba da pričamo konkretno o nekom motoru, već o tome kakve performanse on pruža i koliko brzo sa njim automobil može da ide. I ne radi sa samo o zvuku, već i o stalim osećajima koje snažni motori bude. Zaista je jedinstven doživljaj kada vozite autoputem u Nemačkoj, recimo, 270 km/h, tamo gde je to dozvoljeno ili pak na stazi, pa osetite obrtaje i snagu motora... I još kada čujete karakterističan zvuk, poput režanja, prosto ne možete da ostanete ravnodušni. Evo i sada sam se naježio...

Od pomisli na V8 iz „M5“?
Upravo tako... Smatram da „M5“ sa V8 motorom i udvojenim turbo punjačem zaista ne samo što ide fantastično, već i zvuči izuzetno dobro. Priznajem da sam u početku bio malo skeptičan kada smo umesto V10 upotrebili V8, kako će sve to izgledati, ali sada sam veoma ponosan. To je prevazišlo moja očekivanja i mislim da je to jedan izuzetan motor u izuzetnom automobilu!

Teks i slike preuzete sa : TopSpeed.rs

Download BMW in Ovi Store now.