Video: Road & Track – BMW 328i Sedan vs. Mercedes-Benz C250 Sport


Download BMW in Ovi Store now.

Potvrđen 4x4 pogon za BMW M135i, najavljen BMW M750d


Car&Driver magazin je nedavno obavio razgovor sa predsednikom BMW M odelenja, Friedrichom Nitschke-om, koji je plasirao neke zanimljive informacije u vezi budućih proizvoda. 
 Nitschke je bio jasan povodom predstojećeg BMW-a M135i koji je prikazan u koncept izdanju na Ženevskom sajmu automobila u martu. Potvrđeno je da će šestocilindrični turbo agregat biti ponuđen sa opcionim pogonom na sva četiri točka, kao i izborom ručnih i automatskih menjača. 
Nitschke je odbacio nagađanja o M verzijama budućih i3 i i8 automobila, opisujući ih kao automobile koji su potpuna suprotnost u odnosu na redovne i M automobile. 
Nitschke se osvrnuo i na trenutnu seriju 7, konkretno na tzv. M750d koji bi trebalo da se takmiči sa Audijem S8 i Mercedesovom S-klasom AMG. Snaga će verovatno doći iz istog agregata koji pokreće i M550d xDrive, drugim rečima radi se o 3,0 litarskoj šestocilindričnoj triple-turbo kombinaciji koja razvija 280kW (380KS) i 740 Nm obrtnog momenta.

Download BMW in Ovi Store now.

ATT-TEC E93 BMW M3 Convertible sa 520KS


Nemački ATT-TEC  je vlasnicima BMW-a M3 Convertible ponudio novi tjuning paket. Pre svega taj paket je sumeren na povećanje snage motora. Uz pomoć G-Power compressor kit, po ceni od 11.430 evra plus dodatnih 1.310 evra za instalaciju, i sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, pa ovaj M3 Cabrio raspolaže sa 520KS.

ATT je opremila M3 sa setom ADV.1 alu felnama sa  Vredestein Ultrac Sessanta pneumaticima i modifikovanim ogibljenjem. 

U paketu su takođe i set 20-inčnih ADV.1 točkova, Vredestein Ultrac Sessanta gume i modifikovano ogibljenje.

Cena za kompletan paket je 26.573 evra. 

Download BMW in Ovi Store now.

Hamman F10 BMW M5


Tjunerska kompanija Hamann je pripremila paket opreme za unapređenje najmoćnije serijske limuzine – BMW M5. Hamann-ov M5 je snažniji za 160KS i 220Nm.

Sada 4,4 litarski V8 Bi-turbo motor razvija 720KS i 900Nm obrtnog momenta. Modifikovano je i ogibljenje, pa je auto mnogo stabilniji u krivinama. Pored poboljšanih performansi tu je i novi aerbody kit u koji između ostalog spadaju i novi prednji branik, zadnji branik sa difuzorom, spojler na poklopcu prtljažnika...

Download BMW in Ovi Store now.

BMW M3 Frozen Silver Edition za britansko tržište


BMW je za britansko tržište pripremio specijalno izdanje modela M3 Coupe, M3 Coupe Frozen Silver Edition. 

M3 Coupe Frozen Silver Edition će britanskim kupcima biti dostupan od 1. juna, u ograničenoj seriji od samo 100 primeraka, po ceni od 58.720 funti.

Ovaj BMW M3  Frozen Silver metalik boje između ostalog karakterišu i Jat black otvori za vazduh na haubi, crni "bubrezi", mat crne felne od 19 inča, crna Novillo koža u enterijeru, M sportski volan sa alkantarom, detalji od ugljeničnih vlakana u unutrašnjosti i pločica sa serijskim brojem primerka.

Takođe, auto je niži za 10 mm, a tu su i Electronic Damping Control i revidirani DSC+ sistem.

Pod haubom je 4,0 litarski V8 motor sa 420KS i 400 Nm obrtnog momenta, u paru sa sedmostepenom M DCT transmisijom.

Download BMW in Ovi Store now.

BMW: Munja na dizel gorivo


DA nije bilo natpisa na tablici ove „bembare“ verovatno bismo samo protrčali pored njega na nedavno održanom Salonu automobila u Ženevi. Ipak, kada na „tablama“ stoji „BMW M550 h drajv“, jasno je da se radi o automobilu spremnom da izađe na crtu i mnogo glasovitijim „aždajama“.

Ovaj „BMW“ je najsnažniji dizelaš serijske proizvodnje na svetu! Pod haubom ima šestocilindrični motor od 2.993 kubika, sa 24 ventila i 381 KS. Obrtni moment je, onako baš kamionski – 740 Nm!

Motor je zapravo „samo dorađeni“, poznati BMW dizelaš iz modela „539 d“ i koji razvija 258 KS i 540 nm. Da bi se došlo do „cifara“ iz modela koji je premijerno prikazan u Ženevi, umesto jednog „angažovana“ su čak tri turbopunjača.

Da bi se tolika snaga, bez problema, prenela na točkove, naravno, sva četiri (od 19 inča) zadužen je automatski BMW menjač sa osam stepeni prenosa. On obavlja posao bez greške, pa ova „ala“ iz mesta do stotke „sprinta“ za 4,7 sekundi! Maksimalna brzina je elektronski ograničena, iz sasvim razumljivih razloga, na 250 km na čas. Pa ipak, zna se da je na testiranjima, bez blokade, ova „ljuta mašina prašila“ i svih 285 kilometara na čas!

Prema fabrički deklarisanim podacima, ovaj „snagator“ iz Bavarske troši na otvorenom samo 5,8 litara na 100 pređenih kilometara. Ni u gradu nije „preterano žedan“, jer 7,1 litar „dizela“, troše i mnogo slabije dizel mašine od ove. Prosečnih 6,3 litara na 100 pređenih kilometara je podatak sa kojim BMW može da se diči. I emisija štetnih gasova, od prosečnih 165 grama CO2 po pređenom kilometru ne ostavlja sumnju – BMW je opet napravio tehnološki iskorak nedostižan za većinu konkurencije.

Dolazimo do „bolne tačke“ prosečnog srpskog zaljubljenika u automobile – cene. U Nemačkoj je potrebno da imate na raspolaganju najmanje 86.000 evra koliko košta „bazna“ verzija ove drumske strele.

Podaci
* Motor 3.0 dizel
* Zapremina 2.993 ccm
* Obrtni moment 740 Nm
* Od 0 do 100 km/č 4,7 sek.
* C02 165 g/km

Izvor: Totalcar.rs

Download BMW in Ovi Store now.

BMW M5 uništen pri brzini od 290km/h


Pred vama je prvi BMW M5 (F10) koji je uništen skoro do neprepoznatljivosti. Pre samog udesa jurio je brzinom od oko 300 km/h, kada je vozač izgubio kontrolu nad automobilom pokušavajući da izbegne automobil ispred sebe.

Vozač BMW M5-tice pokušao je da izbegne automobil koji se uključivao na autoput ne primećujući nadolazeći BMW. S druge strane, teško je i primetiti objekat koji vam dolazi sa 300 km/h. M5-tica gubi kontrolu, odbija se od zaštitne ograde, te se nekoliko puta preokreće na travi autoputa A81.

60-godišnji vozač, 20-godišnji putnik i pas su ozbiljno povređeni, ali su živi. Sudeći po težini oštećenja na vozilu, ovo je dokaz da je bezbednosna tehnologija M5-tice na visokom nivou.

Automobil koji je presekao put M5-tici pobegao je sa mesta nesreće.

Download BMW in Ovi Store now.