MINI na Salonu automobila u Ženevi

 


Portfolio koji sadrži šest modela i tri nove opcije već poznatih modela, omogućili su da MINI poželi dobrodošlicu posetiocima Međunarodnog salona automobila u Ženevi 2012. 

Na Salonu koji se održava od 8. do 18. marta, posetioci će imati prilike da vide kako jedan od vodećih proizvođača malih automobila premijum segmenta sa samopouzdanjem širi svoj grafikon rasta i u 2012. godini.

Najnoviji razvoj u asorimanu modela, koji se sada sastoji od ukupno 41 različite opcije, doveo je do stvaranja još veće raznovrsnosti, koja će omogućiti kupcima da steknu iskustvo prepoznatljivog stila MINI brenda i uživanja u vožnji bez presedana, na svoj individualni način.

Svetsku premijeru u Ženevi će imati MINI John Cooper Works Countryman, prvi atleta u ovoj liniji, koji predstavlja kombinaciju trkačkog uzbuđenja John Cooper Works i sistema pogona na svim točkovima ALL4.

John Cooper Works Countryman pokreće nedavno razvijeni četvorocilindrični motor koji se može pohvaliti twin-skroll turbo punjačem, direktnim ubrizgavanjem benzina, promenljivom kontrolom ventila i snagom od 160 kW / 218 Ks.

U standardnu opremu spadaju aerodinamični komplet, spušteno sportsko vešanje, naplaci od lake legure prečnika 18 inča, kao i ekskluzivni dizajn. Ovo je takođe i prvi model John Cooper Works kod koga se šestostepeni automatski menjač nudi kao opcija.

• Šesti model „John Cooper Works“ u trenutnom asortimanu MINI, prvi sa sa sistemom pogona na svim točkovima ALL4 u standardnoj verziji, koji će biti pušten u prodaju u jesen 2012.

• Novorazvijeni četvorocilindrični motor sa tvin-skrol turbo punjačem, direktnim ubrizgavanjem, promenljivom kontrolom ventila, radne zapremine 1,6 litara i snage od 160 kW / 218 Ks, maksimalnog obrtnog momenta od 280 Nm (sa overbustom: 300 Nm), prvi model „John Cooper Works“ sa opcionim šestostepenim automatskim menjačem.

• Ubrzanje (0 – 100 km/h) 7,0 sekundi, maksimalna brzina: 225 km/h (sa automatskim menjačem 223 km/h) kombinovana potrošnja goriva prema testu EU: 7,2 litra / 100 km, (sa automatskim menjačem 8 litara / 100 km), emisija CO2: 167 (187) g/km (sve vrednosti su privremene, do konačnih podataka).

• Aerodinamički komplet, sportsko vešanje, sportski izduvni sistem, naplaci od lake legure prečnika 18 inča, kontrola stabilnosti DSC sa kontrolom vuče DTC u standardnoj verziji. U dodatne opcije spadaju kontrastna kombinacija boja „Chili Red“ za krov i spoljene retrovizore, kao i naplaci od lake legure prečnika 19 inča.

Još jedna svetska premijera MINI brenda skrenuće pažnju na potpuno novi koncept kreiran za osvajanje novih ciljnih grupa.

MINI Clubvan Concept otelovljuje viziju malog automobila premijum segmenta povećanih transportnih kapaciteta, za poslovnu i neobaveznu primenu. Bitno se razlikuje od modela MINI Clubman na kome je zasnovan, po konfiguraciji sa dva sedišta, povećanim i ravnim prtljažnim prostorom i neprozirnim bočnim prozorima u zadnjem delu.

• Konceptualna studija izvedena iz modela „Mini Clubvan“; inovativni koncept koji predstavlja prvo teretno vozilo zasnovano na malom automobilu premijum segmenta; širok asortiman poslovnih i neobaveznih primena, u kombinaciji sa prepoznatiljivom uživanjem vožnje MINI-ja.

• Dva sedišta, odvojeni teretni prostor sa rešetkastom pregradom, neprovidni zadnji bočni prozori, dvodelna prtljažna vrata i vrata sistema „Clubdoor“ na desnoj strani vozila, za lakši utovar i istovar.

• Savremena, stvarnom životnom posvećena interpretacija koncepta kompaktnog dostavnog vozila, čiji je istorijski prethodnik „Morris Mini Van“ zasnovan na klasičnom Miniju (1960), otvara nove ciljne grupe u komercijalnom sektoru. Kombinacija proširene funkcionalnosti bez premca i aura karaktera luksuznog vozila marke MINI stvaraju veoma snažnu privlačnost.

Posetioci Međunarodnog salona automobila u Ženevi 2012. moći će da uživaju i u prvom prikazivanju tri nove opcije postojećih modela.

MINI Baker Street otelovljuje mladalački, sveži i inovativni stil čitave marke, dok se MINI Bayswater usredsređuje pre svega na sportski polet i okretnost u upravljanju po kojima je MINI čuven.

Treći član ovog tria MINI Highgate Cabrio odiše ekskluzivnom aurom i predstavlja modernu interpretaciju britanskog stila.

PR Delta Motors

 

Download BMW in Ovi Store now.

Nove špijunske slike BMW-a BMW 7 Facelift

 

 

 

 
 

 

 







 

Download BMW in Ovi Store now.

BMW M5 (F10) by Hamann sa 720 KS

 


Prošle nedelje su predstavljene dve modifikovane verzije BMW-a M5 (F10), jednu je predstavio G-Power, a drugu AC Schnitzer. I slovenački Akrapovič je predstavio svoj novi izduvni sistem za BMW M5. Na red je došao i Hamann koji će svoju verziju BMW-a M5 predstaviti u Ženevi.

 

Ovo su preve oficijalne slike Hamann-ove M5-ice. Ono što prvo "bode" oči na ovoj beloj M5-ci su 21-inčne Hamann-ove felne. Pored felni tu je i novi aero body kit, pregršt delova od karbonskih vlakana ( retrovizori, spojler na prtljažniku, zadnji krovni spojler, kvake, bočni otvori za vazduh, "bubrezi"), novi sportski izduvni sistem, modifikovano ogibljenje (auto je niži za 30 mm), doteranu unutrašnjost i Hamann oznake. 


Hamann se nije zaustavio samo na ulepšavanju već se potrudio da M5 dobije jači motor. Tako je 4,4 litarski V8 motor sa fabričkih 560 KS pojačan na 720 KS, a povećan je i obrtni momenat 680 Nm na 900 Nm. Ova verzija BMW-a M5 je snažnije i od AC Schnitzer M5 koja ima 620KS, a i od G-Power M5 koji raspolaže sa 640KS. 

Za sada nisu poznate informacije o ubrzanju i maksimalnoj brzini, ali i one će biti poznate za koji dan kada bude bilo zvanično predstavljanje na salonu automobila u Ženevi.

Više slika možete pogledati OVDE.

 

Download BMW in Ovi Store now.

AC Schnitzer ACS5 Sport BMW M5


AC Schnitzer će na predstojećem Salonu automobila u Ženevi predstaviti model ACS5 Sport koji se bazira na novom BMW-u M5 (F10). 

U članku od pre par dana ste mogli da pročitate da će ACS5 Sport imati 650 KS i 790 Nm obrtnog momenta. To znači da je motor od fabričke verzije jači za 60 KS i ima veći obrtni momenat za 110 Nm.

AC Schnitzer navodi da njihov ACS5 Sport od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,1 sekundu i da postiže najveću brzinu od 305 km/h.

Pored pojačanog motora AC schnitzer u paketu nudi i modifikovano ogibljenje (auto je niži za 25 mm od fabričkog modela),prednji spojler, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler su izrađeni od karbonskih vlakana, hromirani gril, nove Type VIII ili Type V 21-inčne alu felne kao i novi izduvni sistem.

Osvežen je i enterijer,  (i-drive System Controller, aluminijumske pedale, nove patosnice, plavi detalji...

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE :

Download BMW in Ovi Store now.

G-Power BMW M5 sa 640KS

 


G-Power je predstavio svoj najnoviji tjuning paket za BMW M5 F10, a objavljene su i nove zvanične slike kao i neki novi detalji.  

G-Powerova M5-ica ima 80 KS više od fabričkog modela, tako da sad razvija 640 K, a povećan je i obrtni momenat koji sada iznosi 777 Nm. Do stotke stiže za 3,9 sekindi, a maksimalna brzina je elektronski ograničena na 315 km/h.

Pored poboljšanja motora BMW M5 je dobio i novi izduvni sistem od nerđajućeg čelika, keramički kočioni sistem, coil-over GM5-RS ogibljenje. Crna varijanta G-Power M5 je dobila 21-inčne G-Power Silverstone RS alu felne, dok beli model ima G-Power Silverstone Clubsport sa Michelin gumama 265/30 ZR 21 i 305/25 ZR 21.
Nažalost G-Power neće izlagati na ovogodišnjem salonu automobila u Ženevi, ali mi vas sigurno obaveštavamo čim saznamo nešto novo o ovom modelu. I jedva čekamo da da izađe neki vido snimak da vidimo kako se ovaj auto ponaša na putu.

 

 

Download BMW in Ovi Store now.