BMW grupa na Detroit Motorshow 2012


Na ovogodišnjem salonu automobila u Detroitu, novi BMW Serije 3 će imati svoje prvo sajamsko predstavljanje. Osim toga, premijerno će biti predstavljeni i BMW Active Hybrid 5 i novi BMW M5. Prisutni će biti u mogućnosti da vide i BMW i koncept automobile, i3 i i8. Što se tiče MINI brenda, najnoviji član MINI porodice, MINI Roadster će biti premijerno predstavljen.

Novi BMW Serije 3 – premijerno sajamsko predstavljanje

Šesta generacija BMW serije 3, najprodavanijeg premium automobila na svetu, postavlja nove standarde u smislu sportskih karakteristika, elegancije i udobnosti. Premijerno sajamsko predstavljanje ovog automobila je planirano za predstojeći Sajam automobila u Detroitu, dok se premijera na Srpskom tržištu očekuje na proleće.

Pionirska istorija serije 3 je inspiracija za novu sportsku limuzinu, čiji snažni stil predstavlja svežinu interpretacije i svestran razvoj tradicionalnog BMW dizajna. Novo lice prepoznatljivog BMW dizajna sa ravnim farovima koji se protežu duž BMW bubrežaste maske hladnjaka, naglašavaju elegantni dinamični dizajn nove BMW serije 3. Šesta generacija serije 3 je “porasla” u odnosu na svog prethodnika, što je posebno primetno u njegovom međurastojanju (napred +37mm, pozadi +47mm), a povećana dužina (+93mm) i uvećano međuosovinsko rastojanje (+50mm) takođe naglašavaju sportsku siluetu. Unutar nove BMW serije 3, primetno povećanje prostora najbolje koriste putnici na zadnjem sedištu. Izbor BMW serije 3 je proširen na tri varijante opreme i izgleda – Sport linija, Luksuzna linija i Moderna linija. Svaka od ovih linija predstavlja individualan karakter sportske limuzine, sa ekskluzivnom kombinacijom materijala visokog kvaliteta, nenadmašnim kvalitetom izrade koji još više naglašava savršeni ambijent ove linije vozila.

Pogonska i tehnologija šasije su uvek bile ključne oblasti ekspertize ovog brenda, a agilnost i dinamika vožnje i dalje ostaju glavni atributi nove BMW serije 3. Novi automobil prikriva svoje velike dimenzije, težinom manjom za 40 kg od svog prethodnika. Pored sportskih performansi tipičnih za ovaj brend, poboljšani nivo udobnosti nove serije 3 daje veliki doprinos uživanju tokom vožnje.

Ponuda četiri prefinjena, ekonomična i snažna motora – koji svi uključuju novu BMW TwinPower Turbo tehnologiju – biće na raspolaganju novoj BMW seriji 3.


• BMW 328i od 2,0 litra: njegov BMW-TwinPower Turbo četvorocilindrični motor sreće se sa novom generacijom lakih i moćnih benzinskih agregata koji savršeno odgovaraju dinamičnom konceptu nove BMW Serije 3. Vrhunski turbo motor razvija 180 kV/245 KS i maksimalni obrtni moment od 350 Nm već od 1.250 obrtaja, omogućujući BMW seriji 3 da od 0 do 100 km/h stigne za 5.9 sekundi. Prosečna potrošnja goriva je samo 6,4 litra na 100 kilometara.

• BMW 335i: BMW TwinPower Turbo dizel motor od 3 litra razvija izlaznu snagu od 225 kV/306 KS i maksimalni obrtni moment od 400 Nm pri samo 1.200 obrtaja u minuti, osiguravajući da novi BMW serije 3 nadmaši performanse svog prethodnika, uz smanjenu potrošnju goriva i emisiju izduvnih gasova.

• Ekonomičniji i manji zagađivač: snažni BMW-TwinPower Turbo četvorocilindrični dizel motor pravi još efikasniji iskorak. Najsavremeniji agregat daje BMW 320d, 135 kV/184 KS i 380 Nm obrtnog momenta, i daje snagu BMW 320d EfficientDynamics verziji. Ovde se kombinuje izlazna snaga od 120 kV/163 KS, sa prosečnom potrošnjom goriva po EU ciklusu vožnje od samo 4,1 litara dizela na 100 kilometara.

• I konačno, prva potpuno hibridna kompaktna sportska limuzina će proslaviti svoju premijeru u jesen 2012. Novi BMW ActiveHybrid 3 će prikazati inovativnu BMW ActiveHybrid tehnologiju stopljenu sa sportskim karakterom BMW Serije 3 u dinamičan i efikasan rezultat.

BMW je prvi proizvođač automobila koji nudi osmostepeni automatski menjač u višoj srednjoj klasi. Može da se poruči u kombinaciji sa bilo kojim benzinskim ili dizel motorom u ovoj klasi, i povezan je sa Auto Start-Stop funkcijom koja je u standardnoj opremi. Kompaktan i izuzetno efikasan, dozvoljava novom BMW serije 3 da parira ili čak nadmaši modele koji su opremljeni standardnim šestostepenim manuelnim menjačem, kada je u pitanju ekonomičnost potrošnje goriva i emisija štetnih gasova. Novi osmostepeni automatik kombinuje lakoću menjanja brzina, dinamiku i vrhunsku efikasnost, i time ga čini savršenim partnerom za novi dinamički potencijalovog automobila.

BMW ConnectedDrive nudi nenadmašnu kombinaciju tehnologije pomoći vozačima i mobilnog sistema za novu liniju BMW serije 3. Novost u višoj srednjoj klasi je i nova generacija Head-Up displeja u punoj boji, koji projektuje bitne informacije – u visokoj rezoluciji – na široki ekran, te se pojavljuje tačno ispred vozača. Takođe su dostupni i SurroundView, SideView i TopView, koji omogućavaju pogled iz ptičije perspektive na vozilo i njegovu okolinu. Dodatno, sistem pomoći pri parkiranju, pomaže vozaču da se uparkira. Između ostalih pomoćnih tehnologija koje su dostupne uz BMW ConnectedDrive, nalaze se i Active Cruise Control sa Stop&Go funkcijom, Lane Change Warning sistem i Lane Departure Warning sistem sa Collision Warning sistemom povezanim sa kamerom, što se prvi put nudi u BMW serije 3. Real-Time Traffic Information (RTTI) i specijalne aplikacije kao što su “BMW Connected” za korišćenje socijalnih mreža, takođe su dostupne. Na listu opcija uključena je i inovativna funkcija lakšeg pristupa, koja nudi otvaranje prtljažnika bez ruku i dodatna funkcija ActiveProtection, sistem zaštite putnika, kao što je Advance eCall sa automatskim nalaženjem pozicije vozila od strane BMW Assist. U slučaju nesreće, ovaj sistem daje hitnim službama detaljne informacije o prirodi sudara pre nego što oni stignu na mesto nesreće.

MINI Roadster – svetska premijera

MINI proširuje svoju familiju modelom MINI Roadster koji se pridružuje kao šesti član modelima MINI, MINI Clubman, MINI Cabrio, MINI Countryman i MINI Coupe. Šesti član MINI porodice će biti premijerno predstavljen na sajmu automobila u Detroitu, a na tržištu Srbije se očekuje na proleće.

MINI Roadster, mali gradski automobil predviđen za dva putnika, daje potpuno novu dimenziju zabavi u vožnji pod otvorenim nebom. Sa prepoznatljivom MINI maskom hladnjaka, farovi kreiraju izuzetno skladnu celinu koja naglašava premium karakter ovog automobila. Bočna linija automobila sa naglašenim međuosovinskim rastojanjem i kratkim prepustima karoserije preko točkova, blago uzdignut rep automobila i aktivni repni spojler koji se podiže pri brzinama iznad 80 km/h dodatno naglašavaju sportski karakter ovog automobila.

Krovna konstrukcija ovog modela je platnena, čime se omogućava efikasno „pakovanje“, pa tako Roadster raspolaže prtljažnim prostorom od 240 litara. To je prtljažni prostor koji može zadovoljiti potrebe dve osobe, koje osim u sportskim performansama ovog automobila, mogu uživati i u brojnoj dodatnoj opremi poput servo upravljača koji se prilagođava brzini kretanja, Park Distance Control-u, xenon Adaptive Headlights i inovativnim MINI Connected funkcijama.

Ponuda poslednje generacije četvorocilindričnih motora i MINI TwinPower Turbo tehnologija su zaslužne što Roadster ima najjače motore u celoj MINI gami: MINI John Cooper Works Roadster sa 155 kW/211 ks, koji do 100 km stiže za 6.5 sekundi i dostiže maksimalnu brzinuod 237 km/h; MINI Cooper S Roadster sa 135 kW/184 ks, MINI Cooper Roadster sa 90 kW/122 ks, MINI Cooper SD Roadster sa 105 kW/143 ks.

PR Delta Motors

Download BMW in Ovi Store now.

BMW 118d na probi "Kurira"

 


Nijedan BMW nije konvencionalan automobil. Nova serija 1 to dokazuje na testu Kurira

A je l’ svejedno koji je BMW? E, to je svejedno.

Ima ona poslovica „bolje prvi u selu nego poslednji u gradu“. Po tome, reklo bi se, serija 1 je najgori BMW. Bolje pazariti neki „konvencionalan“ automobil? Ali, malo morgen je tako!

Tanka je linija između vrha i dna ako na haubi imate plavo-beli propeler. Saopštava nam to nova serija 1 već na prvim metrima testa. Kazaljka uživanja u vožnji uvek je u „crvenom“ ako ste za komandama BMW. Nije važno da li je „sedmica“ ili „jedinica“.

U čemu je tajna? To bi mnogi voleli da znaju. Saznaćemo otprilike onda kad i „Koka-kola“ objavi tajni recept... Za neupućene, nikada!

Ukratko, BMW 1 je čvrst i pun karaktera. Enterijer je otmen, bez trunke kiča. I ovoga puta dajemo punu podršku „konstante“ u vidu narandžaste instrument-table. Dizel agregat 2,0 okuplja 143 KS, ali subjektivno ubrzava bolje nego obećanih 8,9 s do stotke. Iako ima zadnji pogon, serija 1 se podsmeva krivinama. Treba se muški poigrati s fizikom kako bi proklizao. Naravno, i tada su tu „anđeli čuvari“ koji će vas vratiti na put.

Ima li mana? Ima, čak nas iznenađuje broj sitnica koje smetaju. Recimo, tasteri za otvaranje prozora uopšte nisu pri ruci vozača. Nerviraju i zadnji senzori, jer su često neodlučni. Kvačilo je odlično podešeno kad nema gužve. Ali pri kreni-stani gradskoj vožnji i te kako „bildujete“ levu nogu! Ne može se reći da pleni dizajnom. Serija 1 izgleda veoma dobro, ali je ista kao i stara. Zar je bio problem napraviti nove oblike?

Ali, ove mane opraštamo s neviđenom lakoćom! Da li je skup? I jeste. Model sa 2,0 dizelom s testa košta oko 27.000 evra. Vredi li? Naravno, svaki evro!

Pet režima
Seriju 1 možete voziti u četiri moda - „eko pro“, „pro“, „komfort“, „sport“ i „sport +“. U „sportu“ gas i upravljač su kruti, precizni i odlučni. U „sport +“ sistem dozvoljava proklizavanje zadnjih pogonskih točkova iz blagu, ali kontrolisanu igru zadnjeg dela.

Osnovna oprema

Osam vazdušnih jastuka, ABS, CBC, DSC (ESC), ASC, DTC, DBC, CBS, branici koji se vraćaju u originalni oblik pri udaru od 15 km/h napred i pozadi, ručica menjača i ručne od veštačke kože, Start/stop sistem, diskovi napred i pozadi (prednji ventilirajući), šestostepeni manuelni menjač, svetla za maglu pozadi, treće stop-svetlo, manuelni klima-uređaj, sva zelena stakla, prednji i zadnji naslon, AUX, audio BMW biznis CD/MP3 sa šest zvučnika, putni računar...

BMW 118d
Motor: 1.995 cm3
Snaga: 143 KS pri 4.000 o/min
Moment: 320 Nm pri 1750-2500 o/min
Masa: 1.395 kg
Ubrzanje 0-100 km/h: 8,9 s
Maksimalna brzina: 212 km/h
Dužina / Širina / Visina: 4.324 / 1.765 / 1.421 mm
Međuos. razmak: 2.690 mm
Potrošnja na testu (grad): 6,9 l
Osnovni model: 21.700 evra
Dizel sa testa: 27.016 evra
Testirani model: 32.918 evra

Autor: Mladen Radulović


Preuzeto sa: Kurir-info.rs

 

Download BMW in Ovi Store now.

VIDEO : We Only Make One Thing

Download BMW in Ovi Store now.

VIDEO: Kelleners BMW 1 M Coupe sa 420KS postiže 309 km/h

Download BMW in Ovi Store now.

Video : BMW 328i (F30) test by Autoblog.nl

Download BMW in Ovi Store now.

BMW M i K2 razvijaju ograničenu verziju ekskluzivnih skija


BMW M odeljenje i renomirani proizvođač skija i ski opreme K2 razvijaju zajedničkim snagama ograničenu verziju ekskluzivnih skija. I BMW i K2 vođeni su ciljem omogućavanja perfektnog upravljanja i apsolutne kontrole na svakoj krivini i zavoju – kako BMW M na kolovozu tako i K2 na skijaškim stazama.

Tako će ova dva proizvođača kreirati udružiti snage i znanja i kreirati limitiranu seriju od 500-pari skija koje će nositi oznaku: K2 LTD. BMW M Design Edition.

Dizajn ove serije ekskluzivnih skija inspirisan je BMW M automobilima, a namenjene su postizanju maksimalnih performansi uz beskompromisno uživanje u vožnji, ali sve ukombinovano sa moćnim dizajnom koji obezbeđuje brzinu i snagu. Kako se radi o limitiranoj seriji, ove skije se neće pojaviti u slobodnoj prodaji već će biti nagrada za najbolje polaznike BMW xDrive Cup-a. Svi ljubitelji zimske vožnje mogu da pohađaju BMW xDrive Cup kurseve i na njima osvajaju “bedževe” koje će ih odvesti do para skija limitirane serije.


Izvor - Radulović Group

Download BMW in Ovi Store now.
«Prethodni   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  Sledeći»