BMW 3 Carbon Sport Edition


Nedavno je BMW u Minhenu predstavio novu seriju 3, čija je proizvodnjja počela, a u prodaji će se nači u februaru sledeće godine. Dok kupci čekaju na nju BMW im je obezbedio specijalnu ediciju postojeće serije 3. 
Upitanju je BMW 3-Series Carbon Sport Edition koji će biti napravljen u ograničenoj seriji od svega 150 primeraka u samo dve boje Sapphire i Azurite Black Metallic.

U ponudi će se nalaziti modeli 325i, 330i i 335i , koji imaju šestocilindrični motor. Deo standardne opreme će biti M Sport Package, 19-inčne alu felne, M kožni volan, enterijer presvučen kožom, Harman kardon audio sistem, navigacioni sistem, automatska klima, xenon svetla, kao i mnogo toga drugog. 
Cena za model 325i Carbon Sport Edition će biti 49.995 evra, 330i Carbon Sport Edition 54.495 evra, a 335i Carbon Sport Edition 61.995 evra. 
PS. Navedene cene su za Holandsko tržište.

Download BMW in Ovi Store now.

Frozen Silver BMW M3 Competition Edition


BMW of North America je pripremio novo specijalno izdanje BMW-a M3 Coupe, i to M3 Competition Edition u Frozen Silver boji.

Frozen Silver BMW M3 Competition Edition će biti proizveden u 40 primeraka, koji će simbolizovati 40-godišnjice BMW M odeljenja , i biće prodavani samo u Americi.

Pod haubom se nalazi 4,0 litarski V8 motor koji raspolaže sa 420KS . Ova snaga u paru sa M DCT transmisijom omogućava ovoj M3-ojci da od 0 do 100 km/h stigne za 4,5 sec.

Što se tiče izgleda pored Frozen Silver metalik boje BMW M3 Competition Edition ima i crne otvore za vazduh na haubi, crne "bubrege", crne M3 GTS alu felne, crne izduvne cevi,   Electronic Damping Control, Unutrašnjost je takođe pretrpela neke promene, tu su nova sedišta presvučena crnom Extended Novillo kožom, M sportski volan, kao i pregršt detalja od ugljeničnih vlakana.

Cena ovog modela u americi će biti  81.060 dolara.

Download BMW in Ovi Store now.

BMW 1M Raze P450 by RevoZport


Na ovogodišnjem SEMA salonu tjunera u Las Vegasu RevoZport Racing Technology je predstavio svoj novi model tjunirani BMW 1M koji je nazvan Raze P450, razvijen u saradnji sa  CP Engineering.

Rađeno je na promeni kako spoljašnjeg i unutrašnjeg izgleda tako i na poboljšanju performansi. Raze P450 u odnosu na fabrički model koji ima 340KS sada raspolaže sa 450KS. Pored dodatne snage koju je dobio ovaj mali trkač je i lakši od svog fabričkog "brata" za 60 kg   zahvaljujući upotrebi delova od ugljeničnih vlakana .

U paketu se još nalazi i prednji spojler, set pragova, spojler na poklopcu prtljažnika, zadnji difuzor, krovni spojler, retrovizore i prednje "bubrege" od ugljeničnih vlakana, Sparco Pro 2000 sportska sedišta, Forgeline GA3R felne, titaniumski izduvni sistem, kao i mnogo toga drugog.  

Download BMW in Ovi Store now.

Video : BMW 1M Coupe zauzeo III mesto na izboru evo Car of the Year 2011

1st: GT3 RS 4.0
2nd: McLaren MP4-12C
3rd: BMW 1 Series M Coupe


Evo liste svih kandidata:
-Renaultsport Megane 265 Trophy
 -Porsche Cayman R
 -Porsche 911 GT3 RS 4.0
 -McLaren MP4-12C
 -Lotus Elise Club Racer
 -Lamborghini Aventador LP700-4
 -Jaguar XKR-S
 -Ferrari FF
 -BMW M5
 -BMW 1-series M Coupe
 -Aston Martin V8 Vantage S

Download BMW in Ovi Store now.

BMW patentirao električni turbo punjač

 


BMW je ovih dana patentirao ideju električnog turbopunjača čiji je zadatak da pruža vrhunski odaziv motora, naročito na prelazu između praznog hoda do ubrzanja. Ova tehnologija se neće primenjivati još par godina i zato ovaj patent zvuči obećavajuće.
Turbopunjači omogućavaju da motori manje zapremnine daju relativno visoku snagu uz zadržavanje prilično dobre ekonomičnosti potrošnje goriva.
Iako je ova tehnologija stara nekoliko decenija neki od nedostataka su uspešno otklonjeni tek nedavno. Jedan od problema je bio i dobro poznata veličina turbo punjača. Manje turbine su dovoljno brze, ali ostanu bez snage na višim obrtajima, dok veće turbine nude dovoljno snage na višime broju obrtaja, ali su prespore na nižim obtajima što izaziva kašnjenje turbo punjača.
BMW je nedavno patentirao sopstvenu ideju kako rešiti ove probleme uz pomoć tehnologije o kojoj se dosta govorilo kao "električnim turbopunjačima". BMW razmatra uporabu električnog turbopunjača kao deo potencijalnog tri-turbo šestocilindarskog motora za F80 M3 model naredne generacije. Ovakav turbopunjač bi mogao biti implementiran zahvaljujući patentu koji je BMW zaštitio kod nemačke agencije za patente i koji bi mogao doneti novu revoluciju u automobilskoj industriji.

 

Princip rada električnog turbopunjača 


Za razliku od tradicionalnih mehaničkih turbina, turbina i kompresor nisu fiksnirani na istoj osovini. Putem kvačila (# 6) i (# 7), turbina i kompresor mogu biti razdvojeni od osovine (# 5). Kada je motor u praznom hodu, oba kvačila su otvorena i električni motor (# 4) može raditi bez opterećenja.

Ako vozač pritisne papučicu kvačila (# 7) zatvara se i spaja elektromotor (# 4) i kompresor (# 3). Električno napajan kompresor brzo kompresuje dovoljno vazduha za brz odaziv motora, što  smanjuje gubitke. Turbina (# 2) još je u stanju mirovanja, sve dok kompresor ne postigne određenu jačinu, zato je odvojen zbog kvačila (# 6) i još je uvek "otvoren" (čeka se da postigne određenu brzinu).

Nakon što turbina (# 2) postigne određenu brzinu, kvačilo (# 6) se zatvara i oba (turbina i električni motor) koriste se za pokretanje kompresora (# 3).

Kada je postignuta maksimalna snaga, električni motor se prebacuje u način rada alternatora, generišući energiju za baterije. Ovaj dizajn eliminiše potrebu za wastegateom, jer otpor električnog motora ograničava boost koji se može stvoriti.

Download BMW in Ovi Store now.

Video : Razlika između originalnog BMW filtera za ulje i kopije

Download BMW in Ovi Store now.