BMW 1M Coupe u rukama Jeremy Clarksona

 
Top Gear zakoračio je u 17-u sezonu, a prva epizoda Top Gear-a ostaće u sećanju mnogih zaljubljenika BMW M serije. Jeremy Clarkson preuzeo je kormilo BMW-a 1M Coupe i jednostavno ostao oduševljen ovim automobilom.
Koliko je dobar ovaj "baby" BMW govori i činjenica da je u trci ubrzanja pobedio u Porscheom Cayman R i Lotusom Evora, dok je Stig uspeo srušiti vreme kruga legendarnog BMW-a M3 CSL (1:28:00) s vremenom 1:25:00!
BMW 1M Coupe opisan je kao "M3 Competition Package smešten u telo serije 1". S obzirom na cenu od gotovo 10.000 dolara ispod standardnog BMW-a M3, a sa samo 80 KS manje ispod haube, ovaj automobil predstavlja idealan izbor za svakog zaljubljenika u sportski automobil.

Download BMW in Ovi Store now.

Novi BMW M5 prešao Nirburgring za 7 minuta i 55 sekundi

 
Portal fastestlaps.com prenosi da je BMW-ov fabrički vozač uspeo da za upravljačem BMW-a M5 F10 postavi vreme na Nirburgringu od 7:55 minuta.
To ga čini najbržom limuzinom, ispred Porsche Panamere Turbo (07:56) i Cadillaca CTS-V (07:59) i stavlja ga u rang superautomobila poput Ferrarija F430. Ono što je takođe zanimljivo jeste da je M5 F10 bio brži za 10 sekundi od BMW-a M3 E92, ali sporiji od BMW-a M3 CSL (E46). Ali sve je zanimalo koliko je automobil brži od BMW M5 E60. E pa brži je za velikih 18 sekundi.
Automobil do 100 km/h ubrzava za samo 4,4 sekunde, do 200 km/h je potrebno samo 13 sekundi, a može do najveće ograničene brzine od 250 km/h (M-Package donosi maksimalnu brzinu od 305 km/h).

Download BMW in Ovi Store now.

Ekskluzivno - Novi BMW Taxi Ring

 BMW je  tokom drugog dana M Festivala na Nürburgringu, svojim fanovima predstavio sledeći Taxi Ring, i kako se i očekivalo, novi BMW M5 F10 dobio je tu ulogu. Jedino pitanje na koje se još ne zna odgovor glasi: Hoće li Sabine Schmitz vozili ovu zver ili ne?
Iako smo mislili da je jučerašnji dan bio vrhunac, nakon što je predstavljen BMW M3 CRT i BMW M5 F10, BMW nam je priredio još jedno iznenađenje.
Nürburgring Nordschleife je široko priznat kao najspektakularnija, najizazovnija i najduža staza na svetu i godinama, Sabine Schmitz i njen BMW M5 E60 su zabavljali ljude koji su tražili uzbuđenje. Ove sezone čast da vozi po Nürburgringom pripala je BMW-u M3 E90, za kojeg je BMW potvrdio da će najmanje na jednu sezonu zameniti do tada aktualni BMW M5 E60. Za sada imamo samo informaciju da bi BMW M5 F10 trebao da bude Taxi Rin i da é  početi sa svojim aktivnostima na stazi, koju zovu i "Green Hell", tek 2012-te godine.

Download BMW in Ovi Store now.

Novi BMW M5- plave kočnice standard, cena oko 102.700 €

 
BMW je objavio cenu za novi BMW M5. Novi BMW M5 2012 će se prodavati po ceni od 102.700 eura u Nemačkoj. Posljednja cena za BMW E60 M5 bila je 94.700 eura, što znači povećanje cene od oko 8,5%.
Ranije ove nedelje, BMW je objavio cenu za Veliku Britaniju, koja iznosi 73.040 £. Poslednja cena za BMW E60 M5 iznosila je 67.300 £, što predstavlja takođe rast cene od 8,5%. Isti porast od 8,5% odnosi se i za tržište SAD-a, gdje je cena za BMW E60 M5 iznosila 85.700 dolara, dok će se novi BMW M5 prodavati po ceni od 93.000 dolara.
Nemački cenovnik otkriva nam još neke pojedinosti. Metalik plave kočione čeljusti dolaziće kao standardna oprema. Drugim rečima, uvek ćete dobiti plave kočione čeljusti, bez obzira na izabranu boju karoserije. Kao standard nudiće se i Active M diferencijal koji optimizuje prenos snage na zadnje točkove. Nema reči o ručnom mjenjaču, stoga je samo potvrđeno da neće biti dostupan u Njemačkoj. 19-oinčne M felne će se nudit kao standard, a ako želite 20-oinčne felne  moraćete izdvojiti 2.750 eura.
BMW će u ponudi imati i individualne boje. Frozen Gray i Frozen Silver boja karoserije koštaće vas 3.600 eura, dok Brilliant White dolazi po ceni od 3.300 eura. Druge individualne boje (Citrine Black Metallic, Azurite Black Metallic, Moonstone Metallic, Amazonite Silver Metallic, Champagne Quartz Metallic) koštaće vas 2.300 eura.

Download BMW in Ovi Store now.

BMW M5 i BMW M3 CRT predstavljeni na Nürburgringu


M Fest je započeo juče na Nürburgringu sa spektakularnim otvaranjem i puno iznenađenja. Najveće iznenađenje večeri je bila pojava dva vrlo posebna gosta: novi BMW M5 F10 i novo limitirano izdanje M3 modela koji se krije iza imena M3 CRT (Carbon Racing Technology).
 
 
BMW M3 CRT smo predstavili danas, stoga ako niste upoznati s ovom limitiranom verzijom koja će biti napravljena u samo 67 primeraka, obavezno kliknite ovde. O BMW-u M5 nema posebnih novosti, uglavnom o ovom automobilu smo već sve rekli, i sve to možete pročitati ovde. Potvrđena je samo startna cena koja će biti tek osam posto veća od startne cene prethodnog modela, poznatog E60 sa V10 motorom.
 
Čelni ljudi iz BMW-a vole pri predstavljanju M5-tice naglasiti tehnološki napredak u odnosu na prethodnu generaciju, čija je proizvodnja prestala krajem 2009. godine. Koriste najlakši mogući način da vam dočaraju moć nove BMW M5-tice: ima 10% više snage, 30% više obrtnog momenta i za 30% veću energetsku efikasnost u odnosu na BMW M5 E60.
 
Ono što nas trenutno zanima jest informacija kada će se naći u prodaji. Novi BMW M5 bi se u Nemačkoj i Evropi trebao pojaviti krajem godine, dok u Aziju stiže u februara 2012. Proizvodnja modela za američko tržište započinje u proleće sledeće godine, što znači da se u prodaji neće naći pre 2013. godine.
 
U nastavku pogledajte još par fotografija sa  predstavljanja BMW M5 F10 i BMW M3 CRT.
 
 
 
 
 
 
 

Download BMW in Ovi Store now.

Svetska premijera: BMW M3 CRT – Carbon Racing Technology (+Video)

 
Predstavljamo vam BMW M3 CRT, najnovije izdanje sportskog M3 sedana za koji je opet zaslužan BMW M GmbH.
BMW M3 CRT (Carbon Racing Technologies) je u osnovi olakšana i pojačana verzija M3 sedana, koji sada pokreće 4,4 litarski V8 motor sa 450KS i 440 Nm obrtnog momenta pri 3750 o/min, u paru sa sedmostepenom M DCT transmisijom (standardni M3 sedan ima 4,0 litarski V8 sa 420KS ).
 
CRT (Carbon Racing Technology) u imenu govori sve. Ovaj inovativni proizvodni proces otvara znatan potencijal za povećanje korišćenja CFRP materijala u serijskoj proizvodnji automobila kao sredstvo za smanjenje težine. BMW Group je vodeći u ovom području automobilske proizvodnje i može se pohvaliti stručnošću kad je reč o pametnom i laganom dizajnu. Primer je  poklopac motora koji se sastoji od dva karbonska sloja između kojeg se nalazi seckani reciklirani papir. Na taj način poklopac motora BMW-a M3 CRT teži samo četvrtinu težine čeličnog ekvivalenta, a ima istu snagu i čvrstoću. U odnosu na aluminijumski poklopac motora možemo govoriti o 50% smanjenju težine. Osim poklopca motora i sedišta vozača i suvozača je takođe izrađeno u CFRP tehnologiji.CFRP se takođe koristi u izradi zadnjeg spojlera, putničke kabine, krova, prednjeg grila, a u prilog smanjenju težine ide i lagani titanijumski sportski  izduvni sistem.
 
To je dovoljno da 1580 kg težak M3 CRT (45 kg lakši od standardnog modela, odnos težina/snaga je 3,5 kg po 1KS) od 0 do 100 km/h ubrza za 4,4 sekunde i da postigne maksimalnih 290 km/h. Potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 12,7 litara na 100 km.
 
M3 CRT (u Frozen Polar Silver metalik boji i sa Melbourne Red akcentima na haubi, prednjem i zadnjem spojleru i bočnim otvorima za vazduh) je između ostalog dobio i crne M alu felne od 19 inča, novi prednji spojler, crne "bubrege", spojler na poklopcu prtljžnika, jače kočnice, lakši izduvni sistem, modifikovano ogibljenje i doterani enterijer (M volan presvučen alkantarom, sportska sedišta u Special Sakhir Orange i Black boji, individualna zadnja sedišta...).
 
Sledeći primer BMW-a M3 GTS, koji je proizveden u 135 primeraka, ovo je druga mini serija automobila visokih performansi kada je u pitanju M3 model. Jednostavno rečeno - stvoren je za trkačke staze, plus je moguće da registrovari za običnu vožnju.
 
BMW M3 CRT će biti proizveden u ograničenoj seriji od samo 67 primeraka, stoga požurite. I još nešto, ne zaboravite ponesti 130,000 eura.

Download BMW in Ovi Store now.