Prve špijunska slika restilizovanog F01 BMW-a serije 7

 


BMW serije 7 je sudeći po ovim fotografijama spreman za dolazak nove Mercedesove S klase. Naime rukovodstvo firme iz Minhena je odlučilo da dotera svoju limuzinu kako bi i dalje uspešno vodila bitku sa svojim najvećim konkurentom.
Prve špijunske fotografije redizajniranog i potpuno otkrivenog BMW-a serije 7 LCI pojavile su se danas i na prvi pogled izgleda kao da je sedmica uradila fejslifting tretman. Blago zatezanje bora je limuzini serije sedam donelo nešto drugačije branike i zadnji spojler, kao i nove aluminijumske felne i nova svetla sa LED tehnologijom. 

Što se tiče mehaničkih promena, očekuje se više snage od poboljšanih turbo motora , počevši od 740i koji bi mogao raspolagati sa 350 KS, dok bi 750i mogao imati oko 450 KS. Tu je naravno i model 760i koji će pokretati V12 TwinTurbomotor. Svi motori će biti upareni sa ZF osmostepenim automatskim mjenjačem, a očekuje se i par EfficientDynamics odlika kao što je sistem za povraćaj energije pri kočenju, stop-start sistem ...
Tačan datum predstavljanja ove serije 7 još nije objavljen, ali se očekuje da premijeru doživi sledećeg aprila na Salonu automobila u Pekingu.

 

Download BMW in Ovi Store now.

BMW Nazca M12 na prodaju

 
Jedan od najupečatljivijih koncept modela devedesetih godina, BMW Nazca M12, stavljen je na prodaju. Dizajn potpisuje poznati Giorgetto Giugiaro koji je takođe odgovoran za dizajn BMW M1 sportskog automobila.
BMW Nazca M12 je debitovao 1991., nakon čega je usledila hardcore verzija pod nazivom Nazca C2 (1992) i open-top Spider C2 model (1993). Jedan od Nazca našao se u prodaji, a prodavac se nalazi u Republici Češkoj. Početna cena je je 725.000 €.
 
Automobil koji se našao na prodaji se temelji na telu Nazca M12, ali ima Alpinin 5,7 litarski V12 motor (koji potiče iz 750i / 850i ere) i raspolaže sa 379KS. Prema zvaničnim podacima, izvorni M12 coupe je pokretao 5,0 litarski V12 sa 300KS (850i), dok je C2 Coupe bio opremljen tjuniranim Alpina V12 motorom sa 350KS i C2 Spider koji je iz 5,7 litarskog motora (850CSi) izvukao 380KS.

Download BMW in Ovi Store now.

Novi BMW M5 sa pogonom na sva četiri točka

 
Kao da nije dovoljno što će se pod haubom BMW-a M5, prvi put od predstavljanja ove superlimuzine, naći turbo motor umesto atmosferskog motora, iz Minhena nam stiže još jedno iznenađenje.
Novi M5 nudiće se sa pogonom na sva četiri točka, što su britanskom Autocaru zvanično potvrdili izvori iz BMW-a. U Minhenu za sada brižljivo kriju detalje, ali insajderi tvrde da bi ovo trebalo da bude poslednje iznenađenje kada je u pitanju sportska krstarica. Takođe, u BMW-u nemaju planove da naprave i verziju sa produženim međuosovinskim rastojanjem za kinesko tržište, kako se nagađalo.
 
Koncept BMW M5, koji će se od serijskog modela razlikovati tek po nekim detaljima, predstavljen je na nedavnom Salonu automobila u Šangaju. Svetska premijera najavljena je za septembarski Salon automobila u Frankfurtu, a automobil bi u prodaji trebalo da se nađe početkom drugog kvartala 2012. Za sada nije poznato kada na tržištu možemo očekivati verziju sa integralnim pogonom.
 
Novi M5 bi trebalo da pokreće 4,4 litarski V8 motor koji razvija čak 578KS i 690 Nm obrtnog momenta, što bi trebalo da bude dovoljno za tri desetinke kraće ubrzanje do stotke i čak 30 odsto nižu potrošnju od prethodnika – atmosferskog V10.
Nova generacija M5 navodno će biti sposobna da bez elektronske blokade dostigne brzinu od 300 km/h.

Izvor : AutoBlog.rs

Download BMW in Ovi Store now.

Rezultat trke BMW M3 vs S1000RR Superbike (Video)

Pre par dana imali smo članak sa Teaser-om koji je objavio BMW Motorrad u kome najavljuju okršaj Nico Bastian u BMW M3 i Rico Penzkofer na BMW S 1000 RR Superbike. 
Dosta je bilo pretpostavki ajde da pogledamo ko je pobedio u ovoj jako zanimljivoj trci.

Download BMW in Ovi Store now.

BMW M3 spreman za BMW Driving Experience (Video)

Download BMW in Ovi Store now.